اخبار داغ

انتقاد عضو شورای شهر از پرداخت دیرهنگام حقوق کارگران شهرداری؛

چرا حقوق‌های بالا دیرکرد ندارد؟/ اگر نان نباشد، اول پدر گرسنگی می‌کِشد!

چرا حقوق‌های بالا دیرکرد ندارد؟/ اگر نان نباشد، اول پدر گرسنگی می‌کِشد!
اسوتچی گفت: باید به معیشت کارکنان توجه شود چراکه اگر از سر بی‌نیازی اقدام به فعالیت‌های دیگر کند ما در شورا مسئول هستیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج، محمد حسن اسوتچی عضو شورای شهر تبریز در جلسه هفتگی شورا در نطق میان دستور خود با انتقاد از عدم پرداخت حقوق کارگران شهرداری تبریز اظهار داشت: اگر قرار است دیرکردی هم در پرداخت حقوق وجود داشته باشد، ابتدا کسانیکه حقوق بالایی دریافت می‌کنند دیرتر حقوق بگیرند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

وی گفت: چرا دیرکردها به کارکنان فضای سبز که حقوق یک میلیون تومانی می‌گیرند، رسیده است؟ متاسفانه در دوره‌های قبل شورا شرکتی به نام صفاگستر تاسیس شد که حقوق مدیران آن افزایش ۳۰۰ درصدی داشت. در حالیکه کارگران این شرکت ماه‌ها حقوق نمی‌گرفتند

,

عضو شورای شهر تبریز خاطرنشان کرد: این نخستین تولد ناقص‌الخلقه خصوصی‌سازی بود. اگر در خانه نان وجود نداشته باشد اول پدر خانه از خود گذشتگی می‌کند در مدیریت نیز  مدیر باید ابتدا حقوق کارکنان را پرداخت کند. نه اینکه اول حقوق اعضای شورا پرداخت شود و خبری از پرداخت حقوق کارکنان شهرداری نباشد.

,

اسوتچی تصریح کرد: باید به معیشت کارکنان توجه شود چراکه اگر از سر بی‌نیازی اقدام به فعالیت‌های دیگر کند ما در شورا مسئول هستیم. امیدواریم ایرادات گذشته در شهرداری تکرار نشود و حقوق کارکنان در زمان مشخص پرداخت شود .

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه