اخبار داغ

جانشین فرمانده سپاه کربلا اعلام کرد

اجرای 9600 برنامه سپاه مازندران در ایام دهه مبارک فجر

اجرای 9600 برنامه سپاه مازندران در ایام دهه مبارک فجر
جانشین فرمانده سپاه کربلا از اجرای 9 هزار و 600 برنامه سپاه کربلا در ایام دهه فجر در استان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، حسین محمدرضایی عصر امروز در نشست خبری چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در سپاه کربلا اظهار کرد: دهه فجر دهه نمایش اقتدار و عظمت ایران اسلامی بوده و بر همه واجب است تا شور انقلابی را در جامعه برپا کنیم.

وی با بیان اینکه دهه فجر فرصتی بوده تا دستاوردهای عظیم انقلاب را برای جوانان بازگو کنیم، خاطرنشان کرد: شعار امسال دهه فجر «انقلاب اسلامی، زنده و پویا در پرتو ولایتمداری، جهاد و مقاومت» اعلام شده است.

جانشین فرمانده سپاه کربلا با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی نعمتی بوده که خداوند برای ما هدیه کرده و باید قدردان انقلاب باشیم، تصریح کرد: مردم سالاری دینی از دستاوردهای اساسی انقلاب بوده و پیشرفت‌های عظیم علمی، استقلال سیاسی و امیدبخشی به مردم از اثرات دیگر انقلاب بوده است.

این مسئول با بیان اینکه انقلاب اسلامی ابهت دو ابرقدرت غرب وشرق را شکست، ادامه داد: اما دشمنی دشمن ادامه پیدا کرد و ائتلاف جهانی و تحریم برعلیه انقلاب شکل گرفت، لذا ایران اسلامی با همه این تحریم‌ها در زمینه‌های نظامی و دفاعی و دست یابی به موشک نقطه زن، همچنین بخش عمرانی و سدسازی و پالایشگاه سازی  و خودکفایی در تولید بنزین، در صنعت هسته‌ای و تولید برق، در بخش علمی و پزشکی ایران به پیشرفت‌های چشمگیری رسید.

رضایی با بیان اینکه گام دوم انقلاب،بصیرت افزایی ، تبیین اندیشه‌ های ناب امامین انقلاب ، الگوسازی سردار شهید قاسم سلیمانی ، تقویت هویت ملی و توسعه همه جانبه انقلاب اسلامی از راهبردهای محتوایی برنامه ‌های دهه فجر انقلاب است، اظهار کرد: دست آورد ها و پیشرفت ‌های انقلاب و جلوه‌ های کارآمدی نظام در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی،دفاعی، علمی و فناوری برای جوانان و نوجوانان در برنامه های دهه فجرتبیین خواهد شد.
 
وی با اشاره به شهادت سردار شهید قاسم سلیمانی گفت: ترور ناجوانمردانه این شهید بزرگوار نشان از شکست آمریکاست و عزت و بزرگی انقلاب اسلامی است چرا که آمریکای جنایت کار در مواجهه با جبهه انقلاب و محور مقاومت همچون منافقین رو به ترور آورده است و این چیزی جز زبونی و ترس آمریکا ندارد و راه شهید سلیمانی تا نابودی کامل آمریکا و اذانب خونخوارش ادامه دارد.

جانشین فرمانده سپاه کربلا با اشاره به اینکه باوجود تمام پیشرفت‌ها در زمینه اقتصاد عقب هستیم و مشکل داریم، ادامه داد: برای آنکه در اقتصاد پیشرفت کنیم باید به عصر انقلاب رجعت کنیم.

این مسئول با اظهار تاسف از اینکه در بخش اقتصادی دچار خود تحریمی هستیم، افزود: آنقدری که مشکلات اقتصادی را به آمریکا نسبت می‌دهیم چندین برابر مشکل در کشور وجود دارد که برخی دولتی‌ها و فقط هم منحصر به دولت حاضر نیست، برمیگردد.

رضایی با بیان اینکه سپاه کمک کار دولت است، ادامه داد: خودتحریمی توسط مجلس و برخی از قوانین، نظام بانکی، رسانه‌ها و برخی از روحانیون و دانشگاه بوجود آمد که باید برای پیشرفت در تمامی همه حوزه این خود تحریمی را برداشت.

وی دهه فجر را میدانی برای قدرشناسی از شهدا و تجدید عهد با آرمان‌های انقلاب دانست و گفت: تا وقتی مردم ما بصیر و گوش به فرمان ولایت هستند، نگران آینده انقلاب نیستیم.

جانشین فرمانده سپاه کربلا از اجرای 9 هزار و 600 برنامه در سراسر استان داد و گفت: 2 هزار و 238 یادواره شهدا در 2 هزار مدارس باعنوان لاله‌های روشن، هزار و 706 برنامه ورزشی، 284 اردوی جهادی، افتتاح 13 پایگاه  مقاومت، افتتاح 5 سالن ورزشی، در ساری نکا، قائم شهر، امل و بابل، 85 پروژه محرومیت زدایی و عمرانی، 27 طرح اقتصاد مقاومتی، 3 هزار و 515 نشست بصیرتی و فرهنگی، 670 برنامه دیدار با خانواده معظم شهدا، 874 دیدار با ایثارگران، 322 نمایشگاه علمی، 364 نمایشگاه فرهنگی،145 نمایشگاه هنری و 94 نمایشگاله اقتصاد مقاومتی از اهم برنامه‌ها است.

این مسئول با اشاره به برنامه های شهادت حاج قاسم سلیمانی، یادآور شد: برنامه های با محوریت شهادت سردار سلیمانی از زمان شهادت تا چهلم شهید در مازندران در حال برگزاری است.

رضایی به شعار امسال جشن های انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: شعار محوری امسال «انقلاب اسلامی، زنده و پویا در پرتو ولایت‌مداری، جهاد و مقاومت» است و در ایام الله دهه فجر جشن‌های مختلفی به مناسبت پیروزی انقلاب اسلامی در پایگاه ها و مساجد استان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به سابقه درخشانی موجود در کشور و ملت، گفت: برای ساختن ایران در همه زمینه‌ها باید به توانمندی‌های داخلی توجه کنیم و دهه فجر فرصتی برای پاسداشت ارزش‌ها و تجدید بیعت با شهدا، امام راحل و مقام معظم رهبری برای ادامه مسیر تعالی بخش است.
 
انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه