اخبار داغ

قائم مقام کمیته امداد مازندران خبر داد؛

تکمیل 30 منزل مسکونی مددجویان سیل‌زده مازندران تا پایان امسال

تکمیل 30 منزل مسکونی مددجویان سیل‌زده مازندران تا پایان امسال
قائم مقام کمیته امداد استان مازندران گفت: در سیل ابتدای امسال 70 واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد تخریب شد که از این تعداد، 40 واحد مسکونی احداث و تحویل داده شد و بقیه نیز تا پایان سال تکمیل می‎شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ،ناصر اسکندری عصر امروز در مراسم افتتاح طرح اشتغالزایی و مسکن مددجویی در شهرستان جویبار گفت: 60 پروژه اشتغالزایی در دهه فجر در استان مازندران به بهره‌برداری می‌رسد که 10 طرح آن در حوزه دانش‌بنیان است.
 
وی با بیان این 80 هزار خانوار مازندرانی تحت پوشش کمیته امداد هستند اظهار کرد: 75 درصد خانوارهای تحت پوشش زنان سرپرست خانواده هستند که یکی از محوری‌ترین فعالیت ما توانمندسازی خانواده‌هاست.
 
قائم مقام کمیته امداد مازندران بیان کرد: 3 هزار مددجوی مازنی تحت پوشش بیمه تأمین اجتماعی هستند که در این طرح زن‌ها تا سن 55 سالگی و مردها در 60 سالگی بازنشسته می‌شود و اکنون نیز 200 مددجو بازنشسته‌اند که در این راستا سالانه ۸ میلیارد تومان سرانه توسط کمیته امداد به سازمان تأمین اجتماعی پرداخت می‌شود.
 
اسکندری بابیان به اینکه در دهه فجر۶۱ ساختمان به مددجویان کمیته امداد واگذار می‌شود گفت: امروز نیز در جویبار یک واحد مسکونی با هزینه ۷۵ میلیون تومان به بهره‌برداری می‌رسد.
 
وی به آسیب‌های سیل اخیر به واحدهای مسکونی مددجویان اشاره و عنوان کرد: در سیل ابتدای سال۷۰ واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد تخریب شد که از این تعداد، ۴۰ واحد مسکونی احداث و تحویل داده شد و مابقی نیز تا پایان سال تکمیل خواهد شد و همچنین به ۴۵۰ واحد مسکونی مددجویان تحت پوشش کمیته امداد در استان آسیب جزئی وارد شد که کار بازسازی این واحدها به اتمام رسیده است.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه