اخبار داغ

استاندار اردبیل:

تعریض جاده آلوارس با اعتبار 150 میلیاردی/ سرعین قطب ورزشهای زمستانی می شود

تعریض جاده آلوارس با اعتبار 150 میلیاردی/ سرعین قطب ورزشهای زمستانی می شود
استاندار اردبیل گفت: با اتمام دومین پیست اسکی سرعین این شهرستان به قطب ورزشهای زمستانی تبدیل می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اکبر بهنام جو عصر امروز در حاشیه افتتاح 12 پروژه  عمرانی شهرستان سرعین در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی سبلان‌ما، اظهار داشت: در دومین از دهه فجر افتخار حضور در جمع مردم شهرستان را داشتیم که در این شهرستان دو پروژه عمرانی که بالغ بر 60 میلیارد تومان سرمایه گذاری توسط بخش خصوصی انجام شده است و پروژه موج های آبی که توسط بخش خصوصی با اعتبار 60 میلیارد آغاز شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

وی افزود: علاوه بر آب های درمانی  شهرستان سرعین احتیاج به پروژه هایی گردشگری که بتواند در جذب مسافران و ماندگاری آنها موثر باشد.

,

استاندار اردبیل با بیان اینکه 90 درصد مصوبات جلسه قبلی اقتصاد مقاومتی سرعین محقق شده است گفت: پیست دوم شهرستان سرعین از سال گذشته توسط بخش خصوصی و با استفاده از تسهیلات دولتی در حال اجرا بوده  و سال 99 به بهره برداری خواهد رسید.

,

وی تصریح کرد: با اتمام این پیست اسکی سرعین به قطب ورزشهای زمستانی تبدیل می شود ؛ توسعه و بهسازی این پیست آلوارس از امسال در برنامه ها قرار گرفته و نزدیک به 25 کیلومتر جاده با اعتبار150 میلیاردی  تا سال 1400 آماده بهره برداری خواهد بود.

,

بهنام جو ابراز داشت: در حوزه آثار تاریخی در شهرستان کارهای بسیار خوبی انجام شده است مسافران می تواند در کنار تفریحات  آبی با حضور در  غارهای باستانی کنزق، با اثار تاریخی شهرستان نیز آشنا شوند.

,

وی افزود: پزشکان آبدرمانی دوره های تئوری خود را در ترکیه سپری کرده و بزودی در دوره های عملی نیز شرکت می کنند که با استقرار این متخصصان کاری ماندگار در حوزه گردشگری استان رقم خواهد خورد.

,

استاندار اردبیل در پایان گفت: در رابطه با طرح جامع شهرستان سرعین اوایل اردیبهشت ماه سال آینده  همایشی با حضور صاحبنظران  گردشگری و شهرسازی در سرعین برگزار خواهیم کرد تا از نزدیک شهر را بازدید کرده و ایده های عملی برای این طرح ترسیم شود.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه