اخبار داغ

کشف یک تن مواد مخدر در بوشهر

کشف یک تن مواد مخدر در بوشهر
فرمانده انتظامی استان گفت: طی 72 ساعت گذشته با تلاش ماموران پلیس، در دو عملیات موفق یک تن و 50 کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف و هفت سوداگر مرگ دستگیر شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار خلیل واعظی بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: مأموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان بوشهر  در دو عملیات جداگانه و منسجم با همکاری یگان‌های انتظامی، در نتیجه چندین هفته اقدامات اطلاعاتی و مراقبتی، با ایجاد ایست و بازرسی در سطح محورهای مواصلاتی استان، طی 72 ساعت گذشته دو محموله بزرگ موادمخدر را زمین‌گیر کردند.

فرمانده انتظامی استان بوشهر ادامه داد: در یک عملیات دقیق و حساب شده مأموران انتظامی موفق شدند یک محموله 630 کیلوگرمی موادمخدر حشیش و تریاک را از دو دستگاه خودرو سواری در یکی از محورهای مواصلاتی استان توقیف و دو  سوداگر مرگ را در این خصوص دستگیر کنند.

وی گفت: ماموران پلیس مبارزه باموادمخدر با همکاری ماموران انتظامی شهرستان دیلم در یک عملیات هماهنگ دیگر با رصد اطلاعاتی یک محموله 420 کیلوگرمی تریاک را توقیف کردند.

واعظی با بیان اینکه قاچاقچیان این محموله‌ها را از یکی از استان‌های شرقی تهیه کرده بودند و قصد داشتند از مسیر استان بوشهر به استان‌های مرکزی کشور منتقل کنند، عنوان داشت: در دو عملیات مجموعا یک تن و 50 کیلوگرم تریاک و حشیش کشف، هفت نفر قاچاقچی موادمخدر دستگیر و هشت دستگاه خودرو سواری توقیف شد.

فرمانده انتظامی استان بوشهر خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی با اشراف اطلاعاتی و حضور خود در تمام نقاط استان بوشهر اجازه نمی‌دهد قاچاقچیان و مخلان نظم و امنیت در هیچ نقطه‌ای از این استان احساس امنیت و آرامش کنند و برخورد نیروی انتظامی و دستگاه قضائی با آنان قاطع و قانونی است.

 انتهای پیام/
 
 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه