اخبار داغ

فرمانده سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری:

امروز فرهنگ بسیجی باید در مکتب حاج قاسم سلیمانی درس بگیرد

امروز فرهنگ بسیجی باید در مکتب حاج قاسم سلیمانی درس بگیرد
مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه ناحیه شهرستان لردگان با حضور سردار محمدعلی اکبری فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری و جمعی از مسئولان نظامی، انتظامی و اجرایی شهرستان لردگان و بسیجیان و خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران در محل ناحیه مقاومت بسیج شهرستان لردگان برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از جهانبین نیوز؛ سردار علی محمد اکبری فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری در آیین تکریم و معارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان لردگان اظهار کرد: برای انقلاب اسلامی هزاران نفر ایثار و فداکاری کردند، در چهل سال اول سختی‌های بسیاری را پشت سر گذاشتیم و حالا هم ما باید به گام دوم انقلاب افتخار کنیم و در چهل و یکمین سالگرد انقلاب اسلامی، انقلاب باشکوه ما بین المللی شد و در جهان صادر شد؛ اما برای این انقلاب هزینه‌هایی زیادی شد همه مردم ایران به نوبه خود برای این انقلاب هزینه کرده‌اند در واقع تمام مردم کشور هر یک سهم بزرگی در انقلاب اسلامی ایران داشته اند.
وی با اشاره به ایثار و فداکاری‌های شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی ادامه داد: امروز فرهنگ بسیجی ما باید در مکتب حاج قاسم سلیمانی درس بگیرند.

فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری بیان داشت: سردار سپهبد سلیمانی، شاخص‌های متعددی داشتند که هر کدام از آنها یک الگو محسوب می شوند اگر هر کدام از ما فقط یکی از شاخصه‌های حاج قاسم سلیمانی را الگو قرار بدهیم یک تحول ایجاد می شود.
 
سردار اکبری تصریح کرد: نام حاج قاسم به تعبیر مقام معظم رهبری مکتب حاج قاسم سلیمانی شد که نشان از یک تفکر ارزشمند انقلابی است.

وی گفت: شهید سلیمانی امروز متعلق به جهان است چراکه ایشان یک چهره بین‌المللی است.
 
سردار اکبری با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: مردم باید در این فضای هوشیار باشند و برای تشکیل تمدن اسلامی کسانی را انتخاب کنند که شاخصه های انقلابی به خصوص معیارهای امام خمینی (ره) و امام خامنه ای (مدظله العالی) برای یک فرد اصلح بیان داشتند. به عبارتی کسانی اصلح هستند که در چارچوب معیارهای امامین انقلابی باشند.
 
فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری در پایان، به تکریم و معارفه فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج لردگان اشاره کرد و از همه تلاش ها و زحمات سرهنگ پاسدار کرم نظری تقدیر و تشکر نمود و سرهنگ پاسدار عباس رحیمی به عنوان فرمانده ناحیه مقاومت بسیج معرفی شدند.
 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه