اخبار داغ

نماینده ولی‌ فقیه در استان زنجان:

حکومت‌ها سنگین‌ترین بودجه‌ها را برای تربیت دانش‌آموزان اختصاص می‌دهند

حکومت‌ها سنگین‌ترین بودجه‌ها را برای تربیت دانش‌آموزان اختصاص می‌دهند
نماینده ولی فقیه در استان زنجان توجه به تربیت دانش آموزان را مهم دانست و گفت: حکومت ها سنگین ترین بودجه و هزینه ها را برای تربیت دانش آموزان سرمایه گذاری می کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا; به مناسبت آغاز دهه فجر و پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی مدیران، معلمان و جمعی از مسئولان مؤسسه رزمندگان اسلام و راهیان کوثر زنجان صبح امروز با حضور در دفتر امام جمعه و نماینده ولی فقیه در استان با وی دیدار و گفتگو کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

آیت الله شیخ علی خاتمی در این دیدار ضمن تبریک ایّام الله دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلارمی، اظهار داشت: تأسیس مدارس رزمندگان و راهیان کوثر یکی از اقدامات مهم در کشور محسوب می شود که می تواند موجب تلفیق علم و ایمان در دانش آموزان شود.

,

وی با بیان اینکه برای پیشبرد اهداف این مجموعه باید کیفیت و روحیه کار جمعی مورد توجه قرار گیرد، افزود: در گام دوم باید به مسئله پرورش نیز توجه ویژه ای شود.

,

امام جمعه زنجان نیروی انسانی را بزرگترین سرمایه هر کشور عنوان کرد و افزود: دانش آموزان نه تنها امانت پدر و مادر بلکه امانت یک نسل و یک انقلاب در دستان معلمان محسوب می شوند.

,

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با تأکید بر اینکه سه گروه برای آموزش و پرورش سرمایه گذاری می کنند، یادآور شد: خانواده به عنوان نخستین ثمره یک عمر زندگیشان را در اختیار آموزش و پرورش قرار می دهند.

,

آیت الله خاتمی با بیان اینکه دومین گروه آموزش و پرورش است که لشکر چند میلیونی معلمان و کارکنانش را در اختیار تعلیم و تربیت قرار می دهد،ادامه داد: سومین گروه حکومت ها هستند که سنگین ترین بودجه و هزینه ها را در این زمینه سرمایه گذاری می کنند.

,

وی در پایان با اشاره به حدیثی از حضرت علی(ع) که می فرمایند: "من جرب المجرب حلت به الندامه"(هر کس که تجربه شده را دوباره تجربه کند پشیمان می شود)،گفت:از تجربیات مثبت گذشته استفاده کنید و نقاط ضعف را تکرار نکنید.

,

در ادامه این نشست اکبر رجبی مدیر مؤسسه راهیان کوثر و رزمندگان اسلام استان زنجان ضمن عرض خیر مقدم و تبریک و تهنیت دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی به ارائه توضیحاتی در خصوص فعالیت های صورت گرفته در مجموعه مدارس بنیاد تعاون بسیج وابسته به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پرداخت.

,

رجبی تعلیم و تربیت را یکی از مهم ترین دغدغه های مقام معظم رهبری برشمرد و از متولیان امر در این زمینه خواست با ارائه رهنمود این مجموعه را در پیشبرد منویات مقام معظم رهبری در خصوص تعلیم و تربیت یاری کنند.

,

در پایان نمایندگانی از مدارس مؤسسه خدمات علمی آموزشی رزمندگان اسلام و مؤسسه آموزشی فرهنگی راهیان کوثر استان به گزارش عملکرد و بیان دیدگاه پرداختند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه