اخبار داغ

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان:

نمایشگاه قرآن و عترت بزرگترین رویداد ترویجی و فرهنگی کرمان است

نمایشگاه قرآن و عترت بزرگترین رویداد ترویجی و فرهنگی کرمان است
محمدرضا علیزاده گفت: نمایشگاه قرآن و عترت بزرگترین رویداد ترویجی و فرهنگی کرمان است که تلاش می کند توجه مردم به خصوص جوانان را به این کتاب انسان ساز معطوف کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان، محمدرضا علیزاده مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان صبح امروز در مراسم افتتاحیه چهاردهمین نمایشگاه قرآن و عترت استان کرمان ضمن تبریک ایام الله دهه فجر، گرامیداشت شهدای انقلاب اسلامی و سید شهدای مقاومت حاج قاسم سلیمانی گفت:  برگزاری نمایشگاه قرآن مطالبه ای از طرف مردم و مخصوصا اهالی قرآن است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

وی با بیان این که نمایشگاه قرآن جایگاه ویژه ای دارد، توضیح داد: این نمایشگاه بزرگترین رویداد ترویجی و فرهنگی کرمان است که  تلاش می کند توجه مردم به خصوص جوانان را به این کتاب انسان ساز معطوف کند.

,

علیزاده اظهار کرد: فراهم کردن بستری برای تعامل میان موسسات قرآنی و بهره برداری از ظرفیت های متقابل این دستگاهها برای ترویج اهداف قرآنی در استان از جمله اهداف این نمایشگاه است.

,

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان شعار امسال نمایشگاه را “قرآن معنای زندگی” عنوان کرد و افزود: قرآن انسان ساز است از این رو مشارکت مردم در فعالیت های قرآنی است یکی ازاقدامات خوب این نمایشگاه است.

,

وی با اشاره به فعالیت های قرآنی در استان کرمان بیان کرد: برگزاری رویدادهای مختلف با محوریت قرآن، جشنواره تلاوت های مجلسی مردم، برنامه های در حوزه های قرآن وعترت، کرسی های تلاوت قرآن،جشن های رمضان، جشنواره ملی آیات با موضوعات مختلف وبرگزاری آزمونهای قرآن و عترت در رشته های حفظ و مفاهیم از جمله فعالیت های قرآنی از ابتدای امسال در کرمان بوده است.

,

علیزاده در ادامه ویژگی های نمایشگاه قران و عترت امسال را برشمرد و توضیح داد: این نمایشگاه ۱۱۰ غرفه دارد که در فضایی حدود ۵ هزار متر مربع راه‌اندازی شده است.

,

وی از اختصاص ۵۰ غرفه این نمایشگاه به فروش کتاب، نرم‌افزار و قلم قرآنی و ۱۵ غرفه به فروش محصولات عفاف و حجاب خبر داد و گفت: ۲۵ غرفه این نمایشگاه به موسسات و نهادهای قرآنی، ۱۰ غرفه به بخش ویژه کودکان و نوجوان و ۱۰ غرفه نیز به بخش هنری اختصاص داده شده است.

,

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان توضیح داد: ۶۰ ناشر قرآنی از استان‌های کرمان، تهران، قم و اصفهان در این نمایشگاه حضور دارند و و در بخش هنری نمایشگاه حدود ۳۰۰ اثر فاخر در زمینه‌های مشبک، معرق، عکس و خوشنویسی در معرض دید بازدیدکنندگان قرار داده می شود.

,

به گزارش ” راه آرمان ” این نمایشگاه از امروز چهاردهم بهمن ماه به مدت یک هفته صبح‌ها از ساعت ۹ صبح تا ۱۲:۳۰ و عصرها از ساعت ۱۵:۳۰ تا ۲۱ دایر است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه