اخبار داغ

در جلسه شورای اداری شهرستان شیروان مطرح شد؛

افتتاح ۱۲۶ پروژه خصوصی و دولتی در شیروان

افتتاح ۱۲۶ پروژه خصوصی و دولتی در شیروان
فرماندار شیروان در جلسه شورای اداری شهرستان گفت: 126 پروژه خصوصی و دولتی با اعتباری بالغ بر 765 میلیارد ریال افتتاح می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بهنقل از پایگاه خبری شیروان امین رضا مراتی، فرماندار شیروان در جلسه شورای اداری شهرستان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و  5 شهید انقلاب شیروان اظهار داشت:  ۴۰ سال پر فراز و فرودی را پشت سر گذاشتیم و همواره در شرایط ویژه ای همچون جنگ، تحریم و ترور بودیم اما این دوران سخت نتایج بسیار خوبی را به دنبال داشته و هر جا که با هم انسجام جمعی داشته ایم آسیب ناپذیر بودیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه خبری شیروان,

مراتی افزود:  در حوزه پیشرفت و رفاه عمومی در همه بخش ها حرکت رو به جلو داشته ایم و شرایط فعلی خیلی بهتر از گذشته است و اگر امروز بسیاری از شاخص ها ارتقا پیدا کرده بخاطر اتحاد و انسجام و تلاش شبانه روزی دستگاه ها بوده است.

,

نماینده عالی دولت در شهرستان شیروان گفت: امروز شیروان در مسیر توسعه قرار دارد و 126 پروژه با اعتباری بالغ بر  765 میلیارد ریال افتتاح می شود.

,

مراتی با بیان اینکه ما مسوول خدمت به مردم، توسعه و پیشرفت هستیم، تصریح کرد: شیروان بالاترین جذب اعتبارات در مشاغل روستایی را در استان داراست و آینده اشتغال شیروان را خوب می بینم.

,

وی تاکید کرد: باید با حضور گسترده در انتخابات پیش رو باعث افتخار شویم و آنچه که بعد از انتخابات قضاوت خواهد شد مشارکت های مردمی در انتخابات است.

,

فرماندار شیروان افزود: ظرفیت ها و داشته های ادارات، نهادها، فرمانداری و کارکنانش برای اجرای امر انتخابات است و برای مداخله در انتخابات نیست و قوانین وصف شده برای انتخابات به نحوی است که قطعا انتخابات بصورت سالم برگزار خواهد شد.

,

حجت الاسلام تکمیلی، امام جمعه شیروان نیز در جلسه شورای اداری شهرستان شیروان با تبریک ایام الله دهه فجر و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی گفت: انقلاب اسلامی برکات متعددی در عرصه های فرهنگی، سیاسی و اجتماعی برای کشور داشته است.

,

وی با مقایسه عملکرد پس از انقلاب و قبل انقلاب اظهار داشت: پس از انقلاب توانستیم خیلی از موفقیت ها را کسب کنیم که یکی از آنها عرصه گفتمان سازی بود که فرهنگ آن در کشور و دنیا با نام گفتمان مقاومت پیاده شد، اکنون هر نهاد و اداره ای در حیطه خود می توانداین انقلاب را به مردم معرفی کند.

,

امام جمعه شیروان گفت : گفتمان مقاومت یعنی روی پای خود ایستادن که ابتدای امر این موضوع برای خیلی ها سنگین بود اما با گذر زمان این باور شکل گرفت و پس از آن در دنیا این باور که ایستادگی و توانستن است، منتشر شد.

,

حجت الاسلام تکمیلی افزود: گفتمان سازی مقاومت می تواند مسائل مربوط به اقتصاد، سیاست، امور اجتماعی و فرهنگی را سامان دهد و اگر این توانستن ضمیمه شود به تعالیم اسلامی کاملتر خواهد شد.

,

وی خاطرنشان کرد: در بخش اقتصادی باید روستاهای خود مولد باشند و نه تنها قطب اقتصادی برای خود حتی برای شهرها باشند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه