اخبار داغ

فرمانده سپاه کردستان در همایش بانوان انقلابی مطرح کرد؛

زنان از شاخص ترین و تاثیرگذارترین افراد در پیروزی انقلاب اسلامی بودند

زنان از شاخص ترین و تاثیرگذارترین افراد در پیروزی انقلاب اسلامی بودند
فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: نقش زنان بعد از انقلاب برجسته، شاخص و تاثیر گذار بود و یکی از دستاورد‌های شگرف انقلاب اسلامی، هویت بخشی به زن مسلمان ایرانی بود، امری که موجبات ترقی و تعالی زنان را پس از انقلاب اسلامی فراهم آورد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  کُردتودی، همایش بزرگ بانوان انقلابی و جشن میلاد کوثر به مناسبت گرامیداشت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی صبح امروز در سالن آزادی با حضور بانوان و فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان و مسوولین اداری این استان برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کُردتودی،, کُردتودی،,

سردار سید صادق حسینی فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان در این مراسم با گرامیداشت یاد شیر زنانی که در دهه چهل و دهه پنجاه در کنار امام و رهبری برای به زیر کشاندن کاخ ستمشاهی تلاش کردند و در پیروزی انقلاب اسلامی سهم بسزایی داشتند گفت: جمعیت قابل توجه ای از شیر زنان این آب و خاک درتمامی  صحنه های انقلاب برای دفاع از حیثیت  استقلال و آزادی کشورمان که در آن زمان لگد مال شده بود دوشادوش مردان حضور یافتند و برای رسیدن به پیروزی این انقلاب تلاش کردند.

,

, ,

سردار حسینی گفت: نقش زنان بعد از انقلاب برجسته،شاخص و تاثیر گذار بود و یکی از دستاورد‌های شگرف انقلاب اسلامی، هویت بخشی به زن مسلمان ایرانی بود امری که موجبات ترقی و تعالی زنان را پس از انقلاب اسلامی فراهم آورد.

,

وی چهل  و یکمین سالگی  جشن انقلاب شکوهمند اسلامی را فرصت مناسبی  دانست تا به نقش آحاد و اقشار مختلف جامعه از جمله زنان در پیروزی نهضت و به ثمر نشستن مبارزات علیه طاغوت پرداخت.

,

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان،به وابستگی اقتصادی و علمی در همه زمینه ها قبل از انقلاب اشاره کرد و عنوان نمود:امروز در تمام این موارد که روزی وابسته بودیم اینک خودکفا تر از هر کشور هستیم به طوری که در بین 20 کشور برتر جهان قرار داریم.

,

وی عنوان نمود: به گفته سران آمریکایی، امروز آمریکا کدخدای دهکده جاهانی است  اما باید گفت این ادعای ریس جهموری آمریکاه از هر نوع اعتباری ساقط است چرا که به فرموده مقام معظم رهبری آمریکا و سران آن روز به روز روبه افول و نابودی می روند.

,

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان در ادامه اظهار داشت: باید اذعان کرد بدون شک تربیت زنان و مادران مسلمان ایرانی نقش مهمی در پرورش مردان انقلابی و کسانی که ندای حق امام خمینی (ره) را شنیدند و به آن لبیک گفتند، داشت.

,

سردار حسینی گفت: پس از انقلاب شکوهمند اسلامی شاهد پیشرفت های قابل توجهی در حوزه بانوان بودیم که در عرصه های مختلف فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی به دست آمده است.

,

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی هویت جدید به زنان ایران بخشید و موجب شد تانقش تربیتی بانوان میهن اسلامی  ما اثرگذار تر از قبل شود، اظهار داشت: همین اثرگذاری  باعث شد تا مادران و همسران ایران در هشت سال دفاع مقدس فرزند و همسر خود را با رضایت قلبی  و در جهت حفظ ارزش های  دینی و انقلاب راهی جبهه های  نبرد حق علیه باطل کنند.

,

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان با اشاره به نقش بانوان در حفظ و استمرار انقلاب اسلامی،گفت: اگر صبوری و فداکاری مادران و همسران شهدا و ایثارگران که در جبهه های حق علیه باطل حضور یافتند نبود، سرنوشت انقلاب نیز مشخص نبود.

,

وی افزود: هویت ملی ما زیر چکمه آمریکا از بین رفته بود و اولین افتخار جمهوری اسلامی که در صبحگاه خونین ۲۲ بهمن با افراشته شدن پرچم لا اله الا الله بدست آمد، استقلال کشورمان بود و آزادی هم به معنای واقعی حاصل شد.

,

وی با اشاره به شهادت سردار سلیمانی افزود: آمریکا به خیال باطل خود که فکر می کرد با به شهادت رساندن سردار سلیمانی می تواند به نقش های شوم خود جامه عمل بپوشاند اما باید گفت:میلیون ها جوان ایرانی هر کدام برای حفاظت و حراست از این انقلاب خود را سردار سلیمانی معرفی کرده اند .

,

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان به ترور سردار سلیمانی، شجاع‌ترین فرمانده مبارز با تروریسم جهانی توسط آمریکا اشاره کرد و اظهار داشت: این ترور تلاشی برای تسلط استکبار بر منطقه بود که کاملا عکس آن اتفاق افتاد و امروز مردم منطقه خواهان خروج آمریکا هستند.

,

سردار حسینی با تاکید بر اینکه شرایط کنونی انقلاب با خواسته امام و رهبری فاصله دارد، اضافه کرد: باید از همه ظرفیت‌های کشور استفاده شود تا جمهوری اسلامی به جایگاه واقعی خود در منطقه و جهان برسد.

,

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان با بیان اینکه انقلاب اسلامی بر پایه خدا محوری، مردم و رهبری استوار است، یادآور شد: بخش عمده‌ای از مردم را بانوانی تشکیل می‌دهند که در تربیت نسل آینده‌ساز و مسایل سیاسی و اجتماعی نقش ویژه دارند همچنانکه در کردستان هم شاهد مجاهدت شیرزنان هستیم که در عرصه های مختلف نقش‌آفرین بودند.

,

سردار حسینی در پایان گفت: طرح معامله قرن از سوی رییس جمهور آمریکا، خوراک فاسدی برای بهره‌جویی او برای پیروزی در انتخابات آینده است.

,

, ,

زن پهلوانی است که دلیلترین مردان را در سخترین اوقات خشم آرام می کند

, زن پهلوانی است که دلیلترین مردان را در سخترین اوقات خشم آرام می کند,

 در ادامه این مراسم حجت السلام محمد اسماعیلی مبارکه از اساتید حوزه علمیه قم با تبریک چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: از نظر قرآن زن پهلوانی است که دلیلترین مردان را در سخترین اوقات خشم آرام می کند .

,

وی گفت: یکی از آثار حفظ عفّت در محیط خانوادگی، پاکدامنی همسر است زیرا اگر شوهر عفیف باشد، پاکدامنی او در اخلاق و رفتار همسرش نیز تأثیر داشته، او را به سوی خوبی ها سوق می دهد و به گفته  امام صادق علیه السلام  که فرمودند: از زنان مردم چشم بپوشید تا همسرانتان عفیف بمانند.

,

اسماعیلی مبارکه افزود: دین مبین اسلام با بیان ارزش واقعی زن، خانواده و اثر وجودی آنها، حقوق خانواده و زن، با تمامی تفکرات جاهلانه مبارزه کرده است.

,

این استاد حوزه دانشگاه گفت: حضرت زهرا(س) خود نمونه و الگوی کامل یک زن مسلمان است که اگر زنان ما سیره و راه حضرت زهرا(س) را ادامه بدهند، به‌طور حتم مدینه فاضله‌ای از زنان و بانوان صالح خواهیم داشت و جامعه ما جامعه‌ای کامل و نمونه در جهان خواهد بود.

,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه