اخبار داغ

سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات خراسان‌جنوبی خبر داد

افزایش پوشش تلفن همراه در 38 روستای خراسان جنوبی/ 228 کیلومتر فیبر نوری در دست اجرا است

افزایش پوشش تلفن همراه در 38 روستای خراسان جنوبی/ 228 کیلومتر فیبر نوری در دست اجرا است
بهی گفت: در حال حاضر 228 کیلومتر فیبر نوری در خراسان جنوبی دست اجرا می‌باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، مصطفی بهی سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات خراسان‌جنوبی بعد از ظهر امروز در نشست شورای مدیران واحدهای تابعه وزارت در خراسان جنوبی که در سالن جلسات حوزه استاندار برگزار شد اظهار کرد: دو پروژه روستایی با هدف ایجاد توسعه و تقویت زیرساخت‌های ارتباطی در استان در دست اجرا است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان،, خاورستان،, خاورستان،,
 
,
وی افزود: در حال حاضر 228 کیلومتر فیبر نوری در خراسان جنوبی دست اجرا می‌باشد همچنینن در لایه دسترسی نیز پروژه هایی برای ایجاد تلفن همراه در دست اجرا است.
,
 
,
سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات خراسان‌جنوبی با اشاره به پروژه‌های مهم در دست اجرا در استان، بیان کرد: ایجاد 85 سایت روستایی و 101 سایت ارتقای سایت تلفن همراه از جمله پروژه های در دست اجرا در استان است.
,
 
,
بهی عنوان کرد: در دهه فجر پروژه های ict استان با اعتبار 690 میلیارد ریال افتتاح می‌شود که شامل طرح توسعه شبکه پهن باند و تلفن همراه شامل ارتقای 12 سایت تلفن همراه به فناوری‌های نسل سوم و چهارم، راه‌اندازی سه سایت تلفن همراه جدید، افزایش پوشش تلفن همراه در 38 روستا، اجرای 79 کیلومتر فیبرنوری در مناطق روستایی، توسعه شبکه دسترسی مشترکان ثابت استان و توسعه ظرفیت انتقال به میزان 3Gbps می‌شود.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه