اخبار داغ

صحرانورد:

دولت بخشی از درآمد حاصل از گرانی بنزین را به رفع مشکلات مردم اختصاص دهد

دولت بخشی از درآمد حاصل از گرانی بنزین را به رفع مشکلات مردم اختصاص دهد
«محسن صحرانورد» از فعالان عرصه انتخابات معتقد است که دولت می تواند بخشی از درآمد روزانه 200 میلیارد تومانی حاصل از گرانی بنزین را به رفع مشکلات مردم تخصیص دهد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ «محسن صحرانورد» کارشناس مسائل سیاسی و از فعالان عرصه انتخابات در گفت وگویی گفت: امیدواریم در مجلس آینده با نگاهی نو به مسائل اقتصادی، مشکلات کشور تحت الشعاع چالش های سیاسی قرار نگیرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,


وی تأکید کرد: مجلس آینده باید در جهت نزدیک ساختن کارویژه های نظام بر انتظارات مردمی بسیار فعال باشد ، باید در مجلس آینده طرح هایی برای رفع خلأهای قانونی و ایجاد تحرک منطقی در حوزه نظارتی تقسیم وظایف ارائه شود. 

,
,


این کارشناس در ادامه خاطرنشان کرد: اگر بتوانیم گرانی های تحمیل شده به جامعه را در خدمت رفع مشکلات اقتصادی مردم شریف کشورمان قرار دهیم، نتایج محسوس و فوری خواهد داشت.

,
,


وی افزود: سهم مالیات در درآمدهای دولت ، چهار برابر سهم نفت در درآمدهاست و از محل گران کردن پرحاشیه و جنجالی قیمت بنزین ، روزانه 200 میلیارد تومان به درآمد دولت اضافه شده است، اگر تنها بخشی از این درآمدها به رفع مشکلات مختلف مردم تخصیص یابد، بسیاری از مشکلات قابل حل خواهد بود.

,
,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه