اخبار داغ

امام جمعه اهل سنت طبس مسینا:

هرگز معامله ننگین قرن به ثمر نمی‌رسد/ ذلت و خواری نتیجه نقشه‌های شوم آمریکا است

هرگز معامله ننگین قرن به ثمر نمی‌رسد/ ذلت و خواری نتیجه نقشه‌های شوم آمریکا است
مولوی حسینی گفت: تمامی مردم کشورهای مسلمان هوشیار، آگاه و بصیر هستند و هرگز طرح معامله قرن آمریکا و اسرائیل به ثمر نخواهد رسید و با شکست مواجه خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مولوی سید محمد حسینی امام جمعه اهل سنت طبس مسینا در گفت‌وگو با خاورستان،در مورد معامله ننگین قرن، اظهار کرد: متاسفانه بعد از این‌که آمریکا و صهیونیست در کشورهای اسلامی دخالت‌هایی از خود نشان دادند و برخی کشورهای عربی نیز برای از بین بردن کشورهای اسلامی، آمریکا و اسرائیل را حمایت کردند آمریکا و اسرائیل جسور شدند و با ادعای اینکه کشورها حامی آنها هستند بحث ننگین معامله قرن را مطرح کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان،, خاورستان،, خاورستان،,
وی افزود: اما تمامی کشورهای مسلمان هوشیار، آگاه و بصیر هستند و هرگز طرح معامله ننگین قرن آمریکا و اسرائیل به ثمر نخواهد رسید و با شکست مواجه خواهد شد.
,
 
,
امام جمعه اهل سنت طبس مسینا بیان کرد: قدس و فلسطین متعلق به تمامی مسلمانان جهان اسلام است و ان‌شاءالله نقشه دشمنان این بار نیز مانند سایر زمان‌ها خنثی خواهد شد.
,
 
,
مولوی حسینی بیان کرد: تنها راه نجات کشورهای اسلامی این است که مسلمانان با یکدیگر متحد شوند و نگذارند دشمنان به نقشه‌های شوم خود برسند.
,
 
,
وی اظهار کرد: ذلت و خواری تنها نتیجه‌ای است که برای آمریکا و اسرائیل تا کنون حاصل شده و بعد از این نیز ادامه خواهد داشت.
,
 
,
امام جمعه اهل سنت طبس مسینا گفت: همانگونه که در حال حاضر شاهد خروج نظامیان آمریکا از عراق و سوریه با ذلت هستیم دور نیست که شاهد خروج ذلت بار آمریکا و ایادیش از منطقه به دست مسلمانان باشیم.
,
 
,
مولوی حسینی در مورد وظایف مردم کشورهای مسلمان نسبت به مردم فلسطین، افزود: باید مردم کشورهای مسلمان با اتحاد و همبستگی سعی کنند توطئه‌های دشمنان را خنثی کنند و نگذارند دشمنان به اهداف شوم خود برسند.
,
 
,
وی تصریح کرد: برخی از کشورهای عربی بدانند که همراهی آنها با آمریکا و اسرائیل به نفعشان نیست چراکه آمریکا نه تنها دلسوز کشورها نیست بلکه بسیاری از کشورها بارها خیانت آمریکا را تجربه کردند. کشورهای حامی آمریکا و اسرائل بدانند روزی رسوا خواهند شد.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه