اخبار داغ

با حضور سردار سلیمانی؛

یادواره ۹۷۶ شهید عشایری کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد

یادواره ۹۷۶ شهید عشایری کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد
صبح امروز با حضور رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور یادواره ۹۷۶ شهید عشایری کهگیلویه و بویراحمدبرگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس صبح امروز با حضور سردار سلیمانی  رئیس سازمان بسیج مستضعفین و فرماند سپاه عشایر یادواره ۹۷۶ شهید عشایری کهگیلویه و بویراحمدبا حضور میهمان‌هایی از سراسر استان و شهرهای مختلف کشور و هنرمندان و مداحان برتر کشور در مصلی شهر یاسوج برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

 

,

شهدا نور اخلاقیت  و آموزگار ایثار و مقاومت بودند

, شهدا نور اخلاقیت  و آموزگار ایثار و مقاومت بودند, شهدا نور اخلاقیت  و آموزگار ایثار و مقاومت بودند,
آیت‌الله نصیر حسینی، نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد در این یادواره با تبریک دهه پرفروغ فجر گفت: این انقلاب را مدیون امام، شهدا و مردم همیشه در صحنه جمهوری اسلامی ایران هستیم.
,
 
,
وی با تقدیر از بانیان و برگزارکننده این یادواره گفت: شهدا نور اخلاقیت و آموزگار ایثار و مقاومت بودند.
,
 
,
امام جمعه شهر یاسوج با بیان اینکه  مرگ در راه خداوند افتخاری مقدس است گفت: ولایت، معنویت و انقلاب با ایجاد تحولی شیرین اندیشه‌ها را الهی و معنوی کرد.
,
 
,
وی با اشاره به آرمان‌ها و اهداف انقلاب اسلامی گفت: اسلام به انقلاب، اندیشه مردم و شهدا معنویت و عظمت بخشید.
,
 
,
آیت‌الله نصیر حسینی گفت: برای تحقق انقلاب اسلامی رنج بردیم اما رنج‌های شیرین، کشته دادیم اما کشته در راه خداوند متعال.
,
 
,
نماینده ولی فقیه در استان گفت: به شهدایمان در مقابل دشمن با برگزاری یادواره‌های مختلف افتخار می‌کنیم و این از قداست اسلام و انقلاب اسلامی ایران است.
,
 
,
وی در پایان  از سپاه فتح در برگزاری یادواره‌های شهدا و این یادواره شهیدای عشایر تقدیر کرد.
,

 

,

مردم کهگیلویه وبریراحمد در مقابل استبداد سر فرود نیاوردن

, مردم کهگیلویه وبریراحمد در مقابل استبداد سر فرود نیاوردن, مردم کهگیلویه وبریراحمد در مقابل استبداد سر فرود نیاوردن,
فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه وبویراحمد در این یادواره با تبریک دهه پرفروغ فجر و خیر مقدم به فرمانده بسیج کشور و میهمانان این برنامه گفت: شهدای این استان فرزندان کسانی هستند که در طول تاریخ در مقابل هیچ طاغوتی سر تعظیم فرو نیاورد و برای این انقلاب با رهبری ایت الله ملک حسینی جانفشانی کردند.
,
 
,
سرتیپ دوم پاسدار حمید خرم دل گفت: در طول تاریخ انقلاب اسلامی مردم این استان همیشه در صحنه و مقاوم در توطئه های دشمنان بودند.
,
 
,
حمید خرم دل گفت: تنها استانی هستیم که رژیم طاغوت از سر حسادت و دشمنی مردمش را بمباران کردند چراکه زیر بار ظلم و زور نرفتند.
,
 
,
وی گفت: این استان در همه دوران و عرصه های مختلف شهید دادند و بعد از آن فرزندان این استان در تیپ ۴۸ فتح مرز داری را وظیفه خود دانسته و به این کارشان افتخار می کنند.
,
 
,
خرم دل با  بیان اینکه کوچکترین شهید ما ۱۲ ساله بودند، افزود: در کهگیلویه وبویراحمد  بیش از ۱۸۸۰ شهید تقدیم انقلاب کرده ایم و استان اول از نظر جمعیت و حضور در جنگ در ۸ سال دفاع  مقدس بودیم و از هر ۴ مرد در این استان یک نفر به جبهه رفتند.
,
 
,
وی گفت: نیمی از شهدای استان شهدای عشایر هستند و امروز فرزندان این شهدا و مردم در این مکان مقدس جمع شده اند تا با شهدا و شهید سلیمانی عهد ببندد و میثاق دوباره ای تا به احتزاز درامدن پرچم لا الا الله با امام و رهبری ببندند.
,
 
,
 
,

, ,

, ,

, ,
انتهای پیام/
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه