اخبار داغ

انعکاس نور امید توسط دانشجویان در مناطق سیل زده جاسک؛

موج همدلی و کمک به همنوعان در میان دانشجویان هر روز طوفانی تر از دیروز می شود

موج همدلی و کمک به همنوعان در میان دانشجویان هر روز طوفانی تر از دیروز می شود
مسئول بسیج دانشجویی جاسک با بیان اینکه گروه های جهادی دانشجویی تا اسکان دائم مردم سیل زده در کنار آنها می مانند، گفت: موج همدلی و کمک به هم نوعان در میان دانشجویان هر روز طوفانی تر از دیروز می شود و دانشجویان از سراسر کشور برای امداد رسانی به مناطق سیل زده جاسک آمده اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛ برگزاری اردوهای جهادی که خود تمرینی برای تذکیه نفس به شمار می رود در سال های اخیر در شهرهای مختلف با هدف توسعه فرهنگ محرومیت زدایی در میان جوانان و ایجاد امید و نشاط در بین مردم در حال برگزاری است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

دانشجویان که همواره پیشرو در زمینه های فرهنگی و اجتماعی به شمار می روند در زمینه برگزاری اردوهای جهادی گوی سبقت را از سایر ارگان ها گرفته و هر آنجا که احساس به کمک این قشر فرهنگی باشد آتش به اختیار خود را برای انجام فعالیت هایی از قبیل عمرانی، فرهنگی، علمی و بهداشتی و… می رسانند.

,

در هفته های گذشته که سیل ویرانگر جنوب کشور را فرا گرفت، شهرستان های جاسک و بشاگرد هرمزگان نیز با خسارت های فراوانی رو به رو شد؛ از همان روزها اولیه گروه های جهادی دانشجویی در مناطق سیل زده حضور یافتند و با حضور خود نور امیدی را در دل مردم سیل زده روشن ساختند.

,

جعفر شهدادی، مسئول بسیج دانشجویی شهرستان جاسک در گفتگو اختصاصی با خبرنگار هرمز با اشاره به سیل اخیر در بندر جاسک گفت: از روزهای اولیه شروع سیلاب در این شهرستان گروه های جهادی دانشجویی به صورت خودجوش به این مناطق عزیمت کردند.

,

مسئول بسیج دانشجویی شهرستان جاسک با اشاره به حضور هشت گروه جهادی از جاسک در مناطق سیل زده این شهرستان عنوان کرد: از روزهای اولیه این گروه های جهادی که در قالب گروه های سه تا پنج نفره متشکل از برادران در مناطق سیل زده حضور یافتند و به یاری مردم منطقه پرداختند.

,

شهدادی افزود: روستاهای کروچ، گرندو، لیره ای، گنجک، سدیج از جمله روستاهای بودند که بیشترین درگیری و خسارت از سیل را داشتند که دانشجویان از زمان اظطرار تا اسکان موقت و پاک سازی و بازسازی در کنار شهروندان قرار داشتند.

,

وی با تاکید بر اینکه گروه های جهادی دانشجویی تا اسکان دائم مردم سیل زده در کنار آنها می مانند، گفت: موج همدلی و کمک به هم نوعان در میان دانشجویان هر روز طوفانی تر از دیروز می شود و دانشجویان از سراسر کشور برای امداد رسانی به مناطق سیل زده جاسک آمده اند.

,

مسئول بسیج دانشجویی شهرستان جاسکبا اشاره با تاکید بر اینکه علاوه بر امدادرسانی برنامه های متنوع فرهنگی نیز توسط دانشجویان برای کودکان، نوجونان و جوانان نیز برگزار می شود، اظهار کرد: تاکنون بسته های فرهنگی، لوازم التحریر، کفش، چکمه، دمپایی و… به همت دانشجویان و با کمک خیرین خریداری شده و در بین دانش آموزان سیل زده جاسکس توزیع شده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه