اخبار داغ

فرماندار زنجان:

2 نفر از تایید صلاحیت‌شدگان حوزه زنجان و طارم انصراف دادند

2 نفر از تایید صلاحیت‌شدگان حوزه زنجان و طارم انصراف دادند
فرماندار زنجان با اشاره به تایید صلاحیت 69 از دوطلبین انتخابات مجلس در حوزه زنجان و طارم گفت: 2 نفر از تایید صلاحیت شدگان حوزه زنجان و طارم انصراف دادند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رضا عسگری در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا؛ با اشاره به اینکه 265 شعبه اخذ رای در حوزه زنجان و طارم مشخص شده است، اظهار کرد: در حال حاضر نمایندگان فرماندار شناسایی شده و کار آموزش این نمایندگان و کاربرهای کامپیوتر را در دست اقدام داریم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا, ؛,

وی با بیان اینکه بانک اطلاعاتی اعضای شعب اخذ رای نیز تا دو برابر ظرفیت مورد نیاز تهیه شده است، ابراز کرد: اعضای هیئت اجرایی در حال بررسی هستند تا اینها را نیز طی روزهای آینده نهایی کنیم.

,

فرماندار شهرستان زنجان با اشاره به اینکه طی هفته آینده کار آموزش عوامل اجرایی شعب اخذ رای را مشخص می‌کنیم، خاطرنشان کرد: مقدمات لازم برای برگزاری انتخابات انجام شده و مشکلی خاصی در این زمینه وجود ندارد.

,

وی بیان کرد: افرادی که قبلا در هیئت‌های اجرایی و نطارت تایید شده بودند اما در شورای نگهبان رد شدند، شکایتهای خود را ارائه می‌دهند و این شورا نیز روز 22 بهمن نتیجه بررسیهای خود را اعلام می‌کند.

,

عسگری با بیان اینکه از روز 23 بهمن تبلیغات انتخاباتی کاندیداها آغاز و تا 24 ساعت قبل از انتخابات ادامه خواهد داشت، گفت: در روز دوم اسفند ماه نیز انتخابات برگزار خواهد شد.

,

وی با اشاره به اینکه یک نفر از حوزه انتخابیه زنجان به حوزه ابهر تغییر حوزه داده است، افزود: یک نفر نیز که از میانه ثبت نام کرده و تایید صلاحیت نیز شده است، تقاضای انتقال به زنجان را داده که ما نیز این کاندیدا را پذیرش کردیم و برای بررسی های نهایی به هیئت نظارت معرفی کرده‌ایم.

,

فرماندار شهرستان زنجان با بیان اینکه با انتقال یک نفر به ابهر و پذیرش یک نفر از میانه تعداد کاندیداهای حوزه زنجان و طارم همان 69 نفر می‌شد، اظهار کرد: بعد از اعلام تایید صلاحیت‌ها دو نفر از این 69 نفر انصراف دادند و تعداد کاندیداها به 67 نفر رسیده است.

,

وی بیان کرد: مجموعه عوامل انتخاباتی شعب اخذ رای در حوزه زنجان و طارم حداقل پنج نفر و حداکثر هفت نفر هستند که بستگی به تراکم شعبات اخذ رای خواهد بود.

,

عسگری ادامه داد: جمع نیروهای اجرایی، ناظرین، بازرسین، نیروی انتظامی، عوامل پشتیبانی به علاوه اعضای ستاد و نیروهای ذخیره حدود 8000 نفر هستند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه