اخبار داغ

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج درگز:

رد صلاحیت شدن تعدادی از نمایندگان به خاطر فسادهای مالی است

رد صلاحیت شدن تعدادی از نمایندگان به خاطر فسادهای مالی است
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج درگز گفت: نفوذ باعث می‌شود برخی افراد، برای حفظ منافع حزب و جناحی، به دنبال پوشاندن و مخفی‌کاری فسادها و مشکلات هم‌حزبی‌های خود بوده و افشای فسادها را برابر اعلان جنگ قلمداد کنند؛ نتیجه آن هم رد صلاحیت شدن تعدادی از نمایندگان به خاطر مشکلات و فسادهای مالی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ پاسدار محمدرضا غفاری در گفتگو با صبح توس؛ با تبریک فرارسیدن چهل و یکمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، به مقایسه وقایع چهل ساله انقلاب با تاریخ صدر اسلام پرداخت و اظهار کرد: مطابق نامه 69 نهج‌البلاغه علی (ع) تاریخ در حال تکرار شدن است و انتها و ابتدای آن با هم یکی خواهند شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس, .,

وی عنوان کرد: در جریان جنگ جمل، حضرت علی (ع) نه در برابر کفار و افراد بی‌دین بلکه در برابر کسانی که در حکومت بودند و ادعای انقلابی گری داشتند اما از پشت خنجر می‌زدند ایستادگی فرمودند؛ در سال 88 هم کسانی که برای انقلاب زحمات زیادی کشیده بودند اما چون دست آن‌ها از قدرت کوتاه شده بود علیه نظام ایستادند و با شعار توخالی تقلب در انتخابات فتنه بر پا کردند.

, .,

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج درگز تأکید کرد: دستور به حصر خانگی سران فتنه توسط رهبری هم دقیقاً مطابق عملکرد حضرت علی (ع) در همان دوران بود؛ چراکه اگر قرار بود این افراد محاکمه شده و به مجازات می‌رسیدند عده‌ای بی‌بصیرت بر مزار آن‌ها مقبره می‌ساختند و این‌ها را می‌پرستیدند اما امروز شاهد هستیم که هیچ نام و یاد و نشانی از آن‌ها در دل و زبان‌های مردم باقی نمانده است.

, .,

غفاری تبیین کرد: حکایت جنگ صفین هم حکایت نفوذی‌هایی است که امروز در داخل کشور اعمال نظر کرده و چرخ حرکت کشور ر از ریل اصلی خارج می‌کنند؛ مسئولینی که علی‌رغم تأکیدات مکرر رهبری مبنی بر استفاده از توان داخلی، می‌گویند ما نمی‌توانیم درهای جهان را به روی خود ببندیم.

, .,

وی افزود: نفوذ باعث می‌شود برخی افراد، برای حفظ منافع حزب و جناحی، به دنبال پوشاندن و مخفی‌کاری فسادها و مشکلات هم‌حزبی‌های خود بوده و افشای فسادها را برابر اعلان جنگ قلمداد کنند؛ نتیجه آن هم رد صلاحیت شدن تعدادی از نمایندگان به خاطر مشکلات و فسادهای مالی است.

, .,

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج درگز گفت: برچیده شدن بساط فتنه گران و مفسدان هم چاره‌ای جز مشخص کردن تکلیف استکبار جهانی ندارد؛ تا زمانی که استکبار باشد سران فتنه هم حضور دارند.

, .,

غفاری عنوان کرد: امروز وظیفه ما تطابق وقایع این انقلاب با تاریخ صدر اسلام و درنتیجه تشخیص مسیر درست است؛ اگر در تشخیص خود دچار اشتباه شدیم و از روی ظواهر افراد را انتخاب کردیم قطعاً مشکلات زیادی برای ما به وجود خواهد آمد.

, .,

وی در پایان خاطرنشان کرد: ولایت و رهبری فانوس نجات این نظام است و ما وظیفه داریم ضمن پیروی از منویات مقام معظم رهبری، حافظ دستاوردهای نظام باشیم؛ در انتخابات هم بزرگ‌ترین مأموریت ما حضور در پای صندوق‌های رأی است و نتیجه آن هر چه شد برای همگان باید قابل‌قبول باشد.

, .,

انتهای پیام/

, /]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه