اخبار داغ

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح:

ملت با حضور به‌موقع نشان داد راه مقاومت ادامه دارد

ملت با حضور به‌موقع نشان داد راه مقاومت ادامه دارد
امیر حاتمی گفت: ملت ما نشان دادند پای انقلاب ایستاده اند و با حضور به موقع خود مشت محکمی بر دهان دشمن زدند و اعلام کردند "ما این راه را ادمه خواهیم داد" و من مطمئن هستم که همین‌طور خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان، صبح امروز امیر سرتیپ حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح  همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی ، به منظور ادای احترام به مقام سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی‌، دیدار با خانواده جانباختگان مراسم تشییع شهید سلیمانی و افتتاح پروژه‌های استانی وارد کرمان شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در ابتدای حضور خود در کرمان با حضور در گلزار شهدای این شهر به مقام شامخ شهدا و فرمانده شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی ادای احترام کرد.

,

 

,

, ,

 

,

امیر سرتیپ حاتمی بعد از قرائت فاتحه بر مزار سردار دلها و نثار گل با اهداف بلند شهدا تجدید میثاق کرد.

,

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در گلزار شهدای کرمان گفت: ملت ما نشان دادند پای انقلاب ایستاده اند و با حضور به موقع خود مشت محکمی بر دهان دشمن زدند و اعلام کردند “ما این راه را ادمه خواهیم داد” و من مطمئن هستم که همین طور خواهد شد.

,

 

,

, ,

 

,

وی مطرح کرد: زمانی می‌توانیم حق ملت ایران را از دشمنان بگیریم که دارای قدرت باشیم، ما در این مسیر همه تلاشمان را انجام داده و خواهیم داد.

,

امیر حاتمی در پایان خاطرنشان کرد: به همه خدمتگذاران جمهوری اسلامی تاکید می‌کنیم که باید به واسطه داشتن قدرت، حق ملت ایران را از دشمن گرفت.

,

 

,

, ,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه