اخبار داغ

رئیس اتحادیه میوه و تره‌بار مرکز مازندران خبر داد؛

افزایش قیمت پیاز و موز در بازار مازندران

افزایش قیمت پیاز و موز در بازار مازندران
رئیس اتحادیه میوه و تره‌بار مرکز مازندران گفت: در روزهای اخیر شاید بیشترین نوسانات قیمتی در میادین میوه و تره‌بار استان به دو میوه پیاز و موز برگردد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ امیرحسین فخرآوران در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ در خصوص آخرین وضعیت بازار میوه و تره‌بار اظهار کرد: در روزهای اخیر شاید بیشترین نوسانات قیمتی در میادین میوه و تره‌بار استان به دو میوه پیاز و موز برگردد.

وی افزود: در حال حاضر، قیمت هر کیلو پیاز 5 هزار و 500 و هر کیلو موز هم 15 هزار تومان است که به نسبت هفته‌های گذشته افزایش داشته است.

رئیس اتحادیه میوه و تره‌بار مرکز مازندران خاطرنشان کرد: در سایر اراقام میوه و تره‌بار تعادل در قیمت‌ها برقرار است و به لحاظ تامین میوه نیز هیچگونه مشکلی نداریم.

به گفته فخرآوران، قیمت امروز هر کیلو گوجه 3000 تومان، خیار 4000 تومان، لیمو ترش 12000 تومان، هلو و شلیل کیلویی 5000 تومان، کیوی 6000 تومان، بادمجان 2000 تومان، سیب زمینی 2500 تومان و پرتقال 3000 تومان است.

رئیس مسدان میوه و تره‌بار مرکز مازندران متذکر شد: به دلیل کاهش پرتقال سردرختی و کم شدن خرید و فروش، میدام میوه و تره بار، جمعه‌ها تعطیل است.

فخرآوران در خصوص آخرین وضعیت ساخت‌وساز پروژه میدان میوه و تره‌بار جدید مرکز استان در اتوبان ساری-قائم‌شهر تصریح کرد:  با فروش بخشی از منابع میدان قبلی، بخشی از منابع مالی مورد نیاز را تامین کردیم و برای ادامه پروژه در اختیار پیمانکار قرار دادیم.

وی بیان کرد: تاکنون نزدیک به 25 میلیارد تومان برای ساخت این پروژه هزینه شده است و با توجه به نوسانات ارزی و افزایش قیمت مصالح مورد نیاز، چیزی نزدیک به 25 میلیارد تومان دیگر هزینه لازم است تا این پروژه به اتمام و در نهایت بهره‌برداری برسد.

رئیس اتحادیه میوه و تره‌بار مرکز مازندران در خصوص زمان اتمام پروژه میدان بار جدید ساری اعلام کرد: پیمانکار پروژه به فرماندار ساری قول 15 اسفند امسال را داد اما نظرم این است که این پروژه با یکی-دو ماه تاخیر و در اردیبهشت‌ماه سال آینده به اتمام برسد.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه