اخبار داغ

معاون پارلمانی رئیس‌جمهوری وارد ایلام شد/ رونمایی از ۲۵۱ طرح به مناسبت دهه فجر

معاون پارلمانی رئیس‌جمهوری وارد ایلام شد/ رونمایی از ۲۵۱ طرح به مناسبت دهه فجر
حسینعلی امیری، معاون پارلمانی رئیس‌جمهوری، دقایقی پیش از طریق فرودگاه شهدا ایلام با استقبال رسمی استاندار ایلام و جمعی از مسئولان دیگر استانی وارد این استان شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از ایلام بیدار، معاون پارلمانی رئیس‌جمهوری، صبح امروز (15 بهمن) برای افتتاح و کلنگ زنی 251 طرح عمرانی، اقتصادی، زیربنایی، فرهنگی و خدماتی به مناسبت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی و چهل و یکمین سالگرد پیروی انقلاب اسلامی وارد ایلام شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ایلام بیدار, ایلام بیدار,

"حسینعلی امیری" بعد از ورود به استان ایلام از طریق فرودگاه شهدای ایلام، با حضور در مزار شهدای گمنام بهشت رضا (ع) این شهر به مقام شامخ شهدا با نثار گل و قرائت فاتحه، ادای احترام خواهد کرد.

,

 دیدار با نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه ایلام، حضور در نشست شورای اداری استان در محل سالن شهید رجایی استانداری ایلام و رونمایی از طرح‌ها و پروژه‌های دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی به‌صورت متمرکز در سالن بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس از دیگر برنامه‌های سفر یک‌روزه معاون پارلمانی رئیس‌جمهور به ایلام است.

,

حسینعلی امیری سپس در مراسم جشن انقلاب در شهرستان تازه تأسیس هلیلان در ساعت 16 عصر حضور خواهد یافت و پروژه گازرسانی به این شهرستان با حضور وی، افتتاح خواهد شد.

,

گفتنی است، همزمان با حضور معاون پارلمانی رئیس‌جمهور در ایلام 251 طرح و پروژه با اعتباری در حدود ۳ هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال در حوزه های مختلف در نشست شورای اداری این استان به صورت متمرکز رونمایی و به بهره برداری خواهد رسید.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه