اخبار داغ

گزارش تصویری/

اسکان موقت دو روستای سیل زده «زاچ و داربست» بشاگرد به روایت تصویر

اسکان موقت دو روستای سیل زده «زاچ و داربست» بشاگرد به روایت تصویر
دو روستا « زاچ و داربست » مجموعا با جمعیت ۱۵۰ خانوار، به همت کمیته امداد امام خمینی (ره) و هلال احمر شهرستان بشاگرد، به دلیل صعب و العبور بودن مسیر ارتباطی جهت خدمات رسانی به روستای «اَوُشک» شهرستان جاسک منتقل و اسکان موقت داده شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛ دو روستای «زاچ و داربست» در غربی ترین نقطه بشاگرد با فاصله بیش از ۲۷۰ کیلومتر با مرکز این شهرستان قرار دارد؛ این روستاها را که می توان دورترین روستاهای بشاگرد، از بعد مسافتی نامید که با مرکز شهرستان سیریک تنها ۶۰ کیلومتر فاصله دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  هرمز,

مردم این دو روستا که در بخش مرکزی بشاگرد واقع است نیز همچون سایر روستا نشینان تحت تأثیر سیلاب در هفته های گذشته علاوه بر مسدود شدن مسیر ارتباطی خانه و کاشانه خود را از دست داده و نیاز اساسی به امکانات اولیه دارند.

,

این دو روستا مجموعا با جمعیت ۱۵۰ خانوار، به همت کمیته امداد امام خمینی (ره) و هلال احمر شهرستان بشاگرد، به دلیل صعب العبور بودن مسیر ارتباطی جهت خدمات رسانی به  روستای «اَوُشک» شهرستان جاسک منتقل و اسکان موقت داده شدند.

,

در حال حاضر نبود برق و آب با توجه به زمستان های بسیار سرد این منطقه در سایه کمبود نفت برای گرم کردن چادر ها، از مهمترین دغدغه های مردم سیل زده به شمار می رود.

,

لازم به ذکر است که حدود ۸۴ نفر دانش آموز در این کمپ اسکان موقت حضور دارند که در چادر در حال ادامه تحصیل هستند.

,

انتهای خبر/ح

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه