اخبار داغ

شایانفر خبر داد؛

ریزش 5300 متقاضی طرح اقدام ملی مسکن در زنجان

ریزش 5300 متقاضی طرح اقدام ملی مسکن در زنجان
سرپرست معاونت مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: از 9 هزار ثبت نامی در مرحله اول ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن، 5 هزار و 300 نفر واجد شرایط لازم برای مسکن در زنجان نبودند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سعید شایانفر امروز در گفت و گو با خبرنگار موج رسا؛ اظهار داشت: در قالب طرح اقدام ملی مسکن، سهمیه استان زنجان 10 هزار و 20 واحد مسکونی است که 9 هزار نفر برای شهرستان زنجان پیش‌بینی شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا,

وی با بیان اینکه از 9 هزار ثبت‌نام کننده 3 هزار و 700 نفر پذیرفته شده و 5 هزار و 300 نفر شرایط لازم را نداشتند، افزود: قرمز بودن فرم جیم، استفاده از تسهیلات مسکن دولتی و داشتن سند ملکی از دلایل ریزش این افراد محسوب می شود.

,

این مسئول خاطرنشان کرد: طبق قانون ساماندهی و عرضه مسکن مصوبه سال 88 و بر اساس شروطی از جمله داشتن توان مالی و داشتن پنج سال سکونت در شهر مورد نظر از دیگر شرایط طرح ملی اقدام مسکن است.

,

سرپرست معاونت مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان با اشاره به بررسی وضعیت ثبت‌نام کنندگان از طریق معاونت مسکن و ساختمان وزارت مسکن و شهرسازی، گفت: با توجه به استعلام های انجام شده از طریق چندین سامانه، ریزش ها انجام شده است و این موضوع در اختیار استان نبوده است.

,

شایانفر با بیان اینکه پس از اعلام نتایج افرادی که به هر دلیلی نسبت به ریزش خود اعتراض دارند، می‌توانند از اول اسفندماه امسال در سامانه اعتراض خود را ثبت کنند، افزود: اعتراض‌های ثبت شده بررسی و نتایج جدید اعلام می شود.

,

وی از ارسال پیامک به ثبت‌نام کنندگان پذیرش شده خبر داد و گفت: این افراد می توانند با مراجعه به کارگزاری طرح اقدام ملی مسکن در ساختمان شماره 3 اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان واقع در بلوار اشراق، جنب نظام مهندسی مراحل بعدی ثبت‌نام را انجام دهند.

,

این مسئول بیان داشت: دریافت مدارک از پذیرفته‌شدگان بر اساس حروف الفبا بوده و پس از اخذ استعلام‌های لازم و تایید افراد، پذیرفته‌شدگان اقدام به افتتاح حساب مسدودی و واریز اولین پیش پرداخت به مبلغ 40 میلیون تومان می‌کنند.

,

سرپرست معاونت مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان با اشاره به اینکه هنوز زمان ثبت‌نام جا ماندگان از سوی وزارت راه و شهرسازی اعلام نشده است، ادامه داد: پس از پالایش مجدد معترضین زمان ثبت‌نام های جدید مشخص می‌شود.

,

شایانفر گفت: در طی 20 روز پالایش مجدد انجام و تا پایان سال احتمال ثبت‌نام افراد باقی مانده وجود دارد اما هنوز اعلام رسمی در این زمینه نشده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه