اخبار داغ

امام جمعه کبودراهنگ:

ضرورت حضور همه نیروهای انقلاب در فضای مجازی/ جریان نفوذ مانع روشنگری در کشور است

ضرورت حضور همه نیروهای انقلاب در فضای مجازی/ جریان نفوذ مانع روشنگری در کشور است
حجت الاسلام نقی باقری با بیان اینکه با توجه به شرایط حساس و مهم فضای مجازی حضور همه نیروهای انقلاب در این فضا ضروری است، گفت: فضای مجازی هم اکنون جولانگاه جریان های نفوذ دشمنان شده و مقابله با آن وظیفه همه ماست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر همدان؛ امام جمعه شهرستان کبودراهنگ در گردهمایی فعالان فضای مجازی این شهرستان با اشاره  به لزوم فعالیت نیروهای انقلابی دراین فضا اظهار کرد: امروز پیرو فرامین مقام معظم رهبری و با توجه به شرایط حساس  و مهم فضای مجازی حضور همه نیروهای انقلاب در این فضا ضروری است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,
وی با تشبیه فضای مجازی به کوه یخی افزود: فضای مجازی همانند کوه یخی دارای  دو بعد ظاهری و باطنی است که درک بعد باطنی این فضا نیازمند به آموزش های سواد رسانه ای در  تمامی سطوح جامعه دارد.
,
 
,
باقری مدیریت در فضای مجازی را بسیار مهم دانست و گفت: امروز فضای مجازی کشور نیازمند مدیریت جهادی و انقلابی است مدیریتی که بتواند با تکیه به توان داخلی ابتدا زیرساخت های این فضا را فراهم و شبکه ملی اطلاعات را راه اندازی نماید.
,
 
,
امام جمعه شهرستان کبودراهنگ به انتقاد برخی فضاسازی های شهر کبودراهنگ اشاره کرد و اضافه کرد: برخی ها در چهل یکمین سالگرد انقلاب اسلامی در صدد تضعیف مقام ولایت و کمرنگ کردن نقش امام و رهبری در جامعه هستند.
,
 
,
وی با اشاره به جریان نفوذ در فضای مجازی کشور بیان کرد: فضای مجازی هم اکنون جولانگاه جریان های نفوذ دشمنان شده و مقابله با آن وظیفه همه ماست.
,
 
,
باقری تبلیغات سو دشمن در شبکه های اجتماعی را بسیار قوی عنوان کرد و افزود: دشمنان در فضای مجازی با تولید محتوای غیر ارزشی سعی بر ضربه زدن به اعتقادات و ارزش های جامعه ما دارند و تنها راه مقابله با آن ها تولید محتوای فاخر  و ارزشی توسط افراد با بنیه جامعه است.
,
 
,
امام جمعه شهرستان کبودراهنگ با اشاره به سرمنشاء اصلی فتنه های اخیر کشور افزود: دشمن با ابزار فضای مجازی در شرایط حساس خواسته های خود را به کاربران فضای مجازی دیکته می کند که این امر نیز مستلزم مدیریت هوشمندانه است.
,
 
,
وی با انتقاد از برخی جریان های نفوذ و خط دهی به دشمنان نظام در حوادث اخیر کشور خاطر نشان کرد: جریان نفوذ با گرا دادن به دشمنان در حوادث اخیر نظام  را تا لبه پرتگاه سقوط برد و همین جریان مانع روشنگری در جامعه است.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه