اخبار داغ

رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی خبر داد؛

۴۰ پرده جدید نمایش تا سال آینده به سینماهای حوزه هنری اضافه می‌شود

۴۰ پرده جدید نمایش تا سال آینده به سینماهای حوزه هنری اضافه می‌شود
رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی گفت: سال آینده ۴۰ پرده نمایش به سالن های حوزه هنری کشور اضافه می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اروم نیوز، محسن مومنی شریف صبح امروز در آئین افتتاح سینما ایران ارومیه که در سالن این سینما برگزار شد، اظهار داشت: در سال آینده ۴۰ پرده نمایش به سالن های حوزه هنری کشور اضافه خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز, .,

وی، افزود: باتوجه به اینکه ملت ایران در خلق حماسه  ملتی بی نظیر هستند لذا سینماگران باید شکوهمندی ملت ایران را در پرده سینما به نمایش بگذارند.

, .,

رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی، با اشاره به اینکه از دغدغه های اصلی هنر استان مرمت و بازسازی سینما های استان است، تصریح کرد: در ۶ماه آینده پردیس آزادی ارومیه با ۸ سالن افتتاح می شود.

, .,

وی، با تاکید بر اینکه مردم آذربایجان غربی ملتی هنری و فرهنگ دوست هستند، اظهار کرد: در سال آینده  سینما در شهرهای خوی، نقده واشنویه افتتاح و پردیس خوی نیز با ۸سالن تاسیس می شود.

, .,

مومنی شریف، ادامه داد: امید است با افتتاح و نوسازی سینماها در سطح استان سرانه فرهنگی افزایش و صنعت سینما رونق پیدا کند.

, .,

* تالار فرهنگی و هنری ارومیه سال آینده افتتاح می شود

, * تالار فرهنگی و هنری ارومیه سال آینده افتتاح می شود,

در ادامه این مراسم، استاندار آذربایجان‌غربی، با تبریک فرارسیدن چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار داشت: مجتمع فرهنگی هنری ارومیه سال آینده با اعتباری بالغ بر۹۰ میلیارد تومانی افتتاح خواهد شد.

, .,

وی، با تاکید بر اینکه کمبودهای بسیاری در زمینه سینما در آذربایجان غربی وجود دارد، اضافه کرد: در تمامی شهرستان های استان تالارهای فرهنگی وجود دارد ولی در رابطه با سالن سینما کمبود داریم که با برنامه ریزی های صورت گرفته درتلاش هستیم تعداد سینماها را در استان افزایش دهیم.

, .,

محمدمهدی شهریاری، با اشاره به اینکه در دهه فجر امسال اتفاق های خوبی در استان در حال انجام است، ابراز کرد: در دهه فجر امسال پروژه های متعددی با اعتباری بالغ بر ۲۲۰۰ میلیارد تومان در سطح استان افتتاح و به بهره برداری می رسند.

, .,

وی، بیان کرد: در هفته دولت سال جاری ۴ میلیارد تومان پروژه افتتاح شد و در سفر آینده رئیس جمهور نیز ۳ هزار میلیارد تومان پروژه افتتاح خواهد شد تا سرانه بهره مندی مردم استان از حوزه های مختلف از متوسط کشوری بیشتر شود.

, .,

* پردیس سینمایی آزادی ارومیه تابستان ۹۹ مورد بهره برداری قرار می گیرد

, * پردیس سینمایی آزادی ارومیه تابستان ۹۹ مورد بهره برداری قرار می گیرد,

رئیس حوزه هنری آذربایجان غربی هم در این مراسم، اظهار داشت: در چهل و یکمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، سینما آزادی ارومیه در قالب طرح توسعه عمرانی و بازسازی سینماهای حوزه هنری در کل کشور که تا به امروز به صورت تک سالن مورد استفاده شهروندان ارومیه قرار می گرفت، با همت سازمان سینمایی و مسئولین به پردیس سینمایی تبدیل می شود.

, .,

وی، افزود: در سطح کشور اکران فیلم ها بالای ۱۵ فیلم اکران می شود که ۷ فیلم در سرگروه بوده و برخی فیلم ها در اکران آزاد قرار می گیرند که در سینماهای ارومیه به صورت تک سالن با ترافیک اکران مواجه می شویم.

, .,

احد هوشمند، ابراز کرد: وقتی تعداد سالن های سینمایی زیاد باشد برای تمام سلیقه ها می توان انواع فیلم ها را اکران کرد، در یک سالن فیلم کودک، سالن دیگر فیلم کمدی و … که برای این مجموعه سینمایی ۸ سالن اکران و فودکورت و تجهیزات رفاهی مطابق با استاندارهای روز طراحی شده است.

, .,

وی، تاکید کرد: بخش سالن تخصصی کودک در شمالغرب کشور برای اولین بار اجرایی می شود و برای مدت ۶ ماه در تابستان سال آتی این پردیس سینمایی مورد بهره برداری قرار می گیرد.

, .,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه