اخبار داغ

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر کشور خبر داد؛

انهدام بزرگترین باند بین‌المللی قاچاق هروئین در هرمزگان

انهدام بزرگترین باند بین‌المللی قاچاق هروئین در هرمزگان
سردار مومنی از انهدام بزرگترین بین المللی قاچاق هروئین کشور در هرمزگان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛ سردار مومنی، دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر کشور ظهر امروز در جمع اصحاب رسانه بابیان اینکه مردم ایران به نمایندگی از کل دنیا مبارزه با مواد مخدر را انجام می دهند، گفت: این یک مبارزه جهانی با مواد مخدر بوده که طی چهار دهه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی طبق آمارهای در دسترس بیش از ۱۲ هزار تن مواد مخدر جمهوری اسلامی ایران کشف و چهار هزار و ۸۰۰ شهید در راستای مبارزه با سوداگران مرگ تقدیم انقلاب کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر کشور اظهار کرد: بخش عمده از مواد مخدر کشف شده در کشور مقصد آن کشورهای دیگر در اروپا و کشورهای حاشیه خلیج فارس بوده است.

,

مومنی افزود: در سال جاری ده ها تن مواد که کشف و ضبط شد مقصد آن کشورهای حاشیه خلیج فارس بوده که اگر این کشفیات صورت نمی گرفت بسیاری از جوانان کشورهای حاشیه خلیج فارس در دام اعتیاد گرفتار می شدند.

,

وی تاکید کرد: جمهوری اسلامی به تنهایی در مقابل این پدیده شوم قاچاق مواد مخدر ایستاده و هم از توزیع در داخل و ترانزیت آن به خارج از کشور با تمام توان برخورد می کند.

,

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر کشوربا اشاره به کشفیات هرمزگان در باندهای بزرگ مواد مخدر اظهار کرد: چندی پیش باند بزرگ تمساح بزرگ خلیج فارس منهدم شد و این باند که در روزهای اخیر دستگیر شده اند یکی از بزرگترین باندهای بین المللی در ترانزیت توزیع هروئین در جنوب کشور است که مواد مخدر را به کشورهای حاشیه خلیج فارس قاچاق می کردند.

,

مومنی با بیان اینکه تاکنون بیش از ۶۰ ملک گران قیمت در نقاط مختلف از این باند شناسایی شده است، گفت: بیش از ۴۰ خودرو توقیف و بیش از ۱۵۰ میلیارد تومان گردش مالی تا بدین لحظه شناسایی شده است.

,

وی با اشاره به کشف بیش از ۶۰ کیلوگرم طلا از این باند بین المللی عنوان کرد: حدود چهار میلیارد تومان پول نقد از این باند کشف و ضبط شد.

,

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر کشور گفت: این باند بین المللی سالانه  به طور میانگین سه تن هروئین در منطقه جنوب و کشورهای حاشیه خلیج فارس توزیع می کردند.

,

مومنی با اشاره به اینکه سال جاری بیشترین کشفیات مواد مخدر دردوران چهل و یک سالگی انقلاب وجود داشته است، خاطر نشان کرد:  سرشبکه اصلی و هفت نفر از عوامل تاثیر گذار این باند بین المللی که با استفاده از سلاح توزیع و ترانزیت مواد مخدر را انجام می دادند دستگیر شدند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه