اخبار داغ

رئیس جمهور ترکیه:

ترکیه اجازه نمی‌دهد ارتش سوریه زمینی را در ادلب تصاحب کند

ترکیه اجازه نمی‌دهد ارتش سوریه زمینی را در ادلب تصاحب کند
رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه که نظامیان ارتش این کشور به صورت غیرقانونی در خاک سوریه حضور دارند امروز سه شنبه تاکید کرد که آنکارا اجازه نخواهد داد نیروهای سوری هیچ بخشی از خاک ادلب را تصاحب کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه که نظامیان ارتش این کشور به صورت غیرقانونی در خاک سوریه حضور دارند امروز سه شنبه تاکید کرد که آنکارا اجازه نخواهد داد نیروهای سوری هیچ بخشی از خاک ادلب را تصاحب کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

اظهارات اردوغان پس از آن مطرح می‌شود که ارتش سوریه روز دوشنبه موفق شده بود شهرک نیرب در شرق شهر ادلب (مرکز استان) را تحت کنترل بگیرد و یک گام دیگر در این استان پیش برود.

,

عملیات سرنوشت‌ساز ارتش سوریه و متحدان در استان ادلب، به عنوان مهم‌ترین منطقه تحت اشغال تروریست‌ها در سوریه از ماه دسامبر سال گذشته میلادی آغاز شده است و در این میان ترکیه تلاش دارد به هر نحوی مانع این پیشروی‌ها شود.

,

روز جمعه نیز رجب طیب اردوغان در سخنانی در جمع اعضای حزب عدالت و توسعه که حاکی از نگرانی آنکارا از پیشرویهای ارتش در ادلب بود، گفت که دولت آنکارا هر کاری لازم باشد می‌کند تا به قول او «ثبات» به سوریه باز گردد؛ حتی اگر «گزینه نظامی» مورد نیاز باشد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه