اخبار داغ

رئیس سازمان صمت استان بوشهر؛

میوه نوروز با قیمت مصوب دولتی برای مردم استان بوشهر تامین شد

میوه نوروز با قیمت مصوب دولتی برای مردم استان بوشهر تامین شد
رئیس سازمان صمت استان بوشهر گفت: برای ایام نوروز پرتقال و سیب توسط بخش خصوصی خریداری و ذخیره سازی شده است که با قیمتی حدود 15 تا 20 درصد کمتر از بازار عرضه خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس؛ سید حسین حسینی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر شب گذشته در جمع خبرنگاران، گفت: بخش صمت بیش از ۴۰درصد تولید ناخالص و ۳۰ درصد اشتغال به خود اختصاص داده است که در اقداماتی برای تولید، سرمایه گذاری، صادرات غیرنفتی و تنظیم بازار اقداماتی انجام شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس,

رئیس سازمان صمت استان بوشهر افزود: در سال جاری هفت محور در دستور کرا قرار گرفت و در سطح ملی ۳۵ پروژه ابلاغ شد و در استان بوشهر توسعه تولید داخل، صادرات غیرنفتی، توسعه معادن، توسعه فناوری و شرکت های دانش بنیان، مدیریت بازار، بهبود فضای کسب و کار، تامین مالی شبکه تولید و حمایت از صنایع کوچک اجرا شد.

,

حسینی اظهار کرد: صندوق حمایت از دریا و صندوق حمایت از صنایع کوچک در استان بوشهر تشکیل شده است و در راستای گسترش صنعت تفاهم نامه ای با دانشگاه ها و واحدهایی که به سمت صنعتی شدن در حرکت هستند انجام شده است و همه می توانند از تسهیلات از صندوق استفاده کنند.

,

وی عنوان کرد: از ابتدای سال جاری تا کنون برای ۳۷ فقره پرونده صنعتی با سرمایه گذاری بخش خصوصی که می تواند برای ۸۰۴ نفر اشتغال ایجاد کند مجوز صادر شده است که ۲۷ طرح در دهه فجر به بهره برداری می رسد و اشتغال بخش قابل توجهی از جوانان رفع خواهد شد.

,

حسینی با بیان اینکه متانول کاوه و پتروشیمی بوشهر با حضور رئیس جمهور به بهره برداری می رسد، بیان کرد: اقدامات لازم برای راه اندازی این دو واحد پالایشگاهی انجام شده است و منتظریم با ورود رئیس جمهور به استان بوشهر به بهره برداری برسد.

,

رئیس سازمان صمت استان بوشهر ابراز کرد: بعداز افزایش نرخ بنزین تنظیم بازار در دستور کار قرار گرفت و در بازرسی ها طی ۱۰ ماه گذشته ۴۸۳۶ مورد بازرسی که ۲۸۱۱ مورد بازرسی از کالای قاچاق داشته ایم و در گشت های مشترک با سازمان های دیگر ۱۴۳۹ پرونده تشکیل شده است.

,

وی با بیان اینکه مردم می توانند شکایات خود را از طریق سامانه ۱۲۴ مطرح کنند، اذعان کرد: الویت اصلی سازمان صمت رسیدگی به شکایات مردمی است که برای رسیدگی بهتر از مجموعه بسیج اصناف استفاده می شود.

,

حسینی با اشاره به اینکه فرهنگ نصب برچسب قیمت کالا باید مورد توجه قرار بگیرد، تصریح کرد: برای ایام نوروز پرتقال و سیب توسط بخش خصوصی خریداری و ذخیره سازی شده است که با قیمتی حدود ۱۵ تا ۲۰ درصد کمتر از بازار عرضه خواهد شد.

,

رئیس سازمان صمت استان بوشهر افزود: شکر با نرخ ۴۲۰۰، برنج و ۱۰۰ اقلام دیگر ذخیره سازی شده است و هیچ گونه مشکلی در عرضه و افزایش قیمت برای شهروندان در ماه مبارک رمضان نداریم.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه