اخبار داغ

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه لرستان:

حضور زنان در عرصه‌های مختلف نقشه‌های دشمنان را خنثی کرده است

حضور زنان در عرصه‌های مختلف نقشه‌های دشمنان را خنثی کرده است
مسئول بسیج جامعه زنان سپاه لرستان گفت: زنان با حضور در عرصه های مختلف اجتماعی فرهنگی و سیاسی همه نقشه های دشمنان را خنثی کرده اند و در حفظ دستاوردهای انقلاب نقش موثری ایفا کرده اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیر افلاک، مریم سپهوند ظهر امروز در همایش بانوی انقلابی، انقلاب اسلامی را برگرفته از نهضت علوی و عاشورایی دانست و اظهار داشت: دفاع مقدس و انقلاب اسلامی زمینه ساز ظهور  بانوانی بود که  تصویر واقعی از زن مسلمان تاریخ ساز را پیش روی جهانیان نهاد که با حفظ کرامت اسلامی برخاسته از برکت اسلام می توانند در صحنه های خانواده و اجتماع فتوحات زیادی به دست آورند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک، ,

وی افزود: امروز به برکت انقلاب اسلامی و رهبری معظم و خون پاک شهدا، انقلاب اسلامی در آستانه تبدیل شدن به تمدن نوین اسلامی است.

,

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه لرستان عنوان کرد: زنان با نقش  خود در ظهور انقلاب و با الگوپذیری از سرور زنان دو عالم، در اوج احساس و لطافت  شجاعانه در سنگرهای انقلاب نقش آفرینی کرده اند و الگوهای شرق و غرب را به حاشیه بردند.

,

وی با اشاره با اشاره به نقش آفرینی بانوان ایرانی در عرصه های گوناگون انقلاب خاطرنشان کرد: بانوان ذره ای از آرمانهای خود نمی کاهند و همواره در عرصه های مختلف در حفظ دستاوردهای انقلاب ثابت قدم هستند. 

,

 سپهوند بیان کرد: زنان با حضور در عرصه های مختلف اجتماعی فرهنگی و سیاسی همه نقشه های دشمنان را خنثی کرده اند و در حفظ دستاوردهای انقلاب نقش موثری ایفا کرده اند که اوجِ این حضور با شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات اسفندماه خواهد بود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه