اخبار داغ

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بابلسر خبر داد؛

برگزاری بیش از 70 عنوان برنامه به‌مناسبت دهه فجر در بابلسر/ طرح جبهه خرمشهرها اجرایی می‌شود

برگزاری بیش از 70 عنوان برنامه به‌مناسبت دهه فجر در بابلسر/ طرح جبهه خرمشهرها اجرایی می‌شود
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بابلسر از برگزاری بیش از 70 عنوان برنامه به‌مناسبت دهه فجر در بابلسر خبر داد و گفت: طرح جبهه خرمشهرها در این شهرستان اجرایی می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، سیدمصطفی موسوی‌نژاد عصر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: پس از گذشت 41 سال از انقلاب اسلامی و درحالی که دشمنان خباثت‌های زیادی را انجام داده و به‌دنبال اهداف خود هستند اما اصحاب رسانه تمام قد درحال تلاش برای انقلاب اسلامی بوده که جای قدردانی دارد و امیدواریم که خدمات جمهوری اسلامی انعکاس خوبی داده شود.

وی خاطرنشان کرد: در شرایطی چهل و یکمین سالگرد انقلاب اسلامی را جشن می‌گیریم که دو ایام‌الله به تقویم انقلاب اسلامی اضافه شد و این دو، برای ورود به چله انقلاب اسلامی بسیار مهم است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بابلسر تصریح کرد: درحالی که استکبار به نحوی القا می‌کرد که عمر انقلاب اسلامی رو به پایان است و جمهوری اسلامی ۴۰ سالگی خود را نخواهد دید و مردم ایران مخالف مقاومت اسلامی هستند اما خون پاک حاج قاسم سلیمانی فصل جدیدی را آغاز کرد که تمامی توطئه‌های دشمنان در قبال جمهوری اسلامی ایران خنثی شد.

موسوی‌نژاد با اشاره به اینکه شهادت حاج قاسم سلیمانی همانند حضورش پربرکت بود گفت: وحدت اسلامی و ملی‌ که شکل گرفت و تشییع ده‌ها میلیونی در ایران و صدها هزار نفری در عراق از برکات خون سردار سلیمانی بود که موجب شد تا مقام معظم رهبری این روز را یوم‌الله اعلام کردند.

وی افزود: حمله موشکی سپاه پاسداران به پایگاه عین‌الاسد در عراق که پایتخت نظامی آمریکای جنایتکار در منطقه بوده یوم‌الله دیگری است که باید به آن افتخار کنیم و این نیز در راستای خون پاک حاج قاسم محقق شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بابلسر با اشاره به برگزاری برنامه‌ها به مناسبت دهه فجر در این شهرستان اظهار کرد: ۷۴ عنوان برنامه متنوع توسط سپاه و بسیج شهرستان بابلسر به مناسبت ایام‌الله دهه فجر پیش‌بینی شده است.

موسوی‌نژاد با بیان مهمترین عناوین برنامه‌ها که برخی از آن‌ها اجرا و برخی دیگر در روزهای آینده به مرحله اجرا می‌رسد خاطرنشان کرد: مراسم نواختن زنگ انقلاب، گل‌باران مزار شهدا، برگزاری یادواره‌های شهدا، اجرای مسابقات ورزشی و بومی محلی در سطح شهرستان و نشست‌های روشنگری با حضور ۳۰ سخنران کشوری از جمله مهمترین برنامه‌هایی است که دهه فجر امسال در بابلسر برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: برگزاری همایش‌های سبک زندگی، جشن انقلاب، نقش جوانان در گام دوم انقلاب، استمرار طرح جهادی امام سپاه بابلسر در سطح محلات، برگزاری همایش فاتحان فاو، برنامه 10 شب 10 مسجد، حضور باشکوه بسیجیان به‌همراه آحاد مردم در نماز جمعه و راهپیمایی ۲۲ بهمن از دیگر برنامه‌های این دهه است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بابلسر گفت: یکی از طرح‌های ابتکاری سپاه بابلسر، طرح جبهه خرمشهرها است که با هدف ارائه الگوی شهرستان در تراز انقلاب اسلامی تدوین شده که جلسات توجیهی این طرح برای اجرا در ۴۰ محله شهرستان بابلسر در طی ایام‌الله دهه فجر برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه