اخبار داغ

فرمانده ناحیه سپاه شهرستان بیرجند:

امر به معروف و نهی از منکر مهمترین عامل زمینه سازی تمدن نوین اسلامی است

امر به معروف و نهی از منکر مهمترین عامل زمینه سازی تمدن نوین اسلامی است
صادق احمدی گفت: مهمترین عامل در بقای انقلاب اسلامی و رسیدن به جامعه اسلامی و فراهم سازی تمدن نوین اسلامی اجرایی کردن امر به معروف و نهی از منکر است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، مهدی صادق احمدی فرمانده ناحیه سپاه شهرستان بیرجند پیش از ظهر امروز در همایش بزرگ یاوران و طلایه داران امر به معروف و نهی از منکر که در محل حسینیه جماران برگزار شد، اظهار کرد: امر به معروف و نهی از منکر مسئله مهمی در جامعه است که باید به آن توجه شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان،, خاورستان،, خاورستان،,
 
,
وی افزود: در این راستا تیم‌های امر به معروف و نهی از منکر در شهرستان بیرجند تشکیل شده است.
,
 
,
فرمانده سپاه شهرستان بیرجند بیان کرد: تا کنون ۶۰۰ نفر در قالب تیم‌های تشکیل شده امر به معروف و نهی از منکر آموزش‌های لازم را گذرانده‌اند.
,
 
,
صادق احمدی به برگزاری جلسات درس اخلاق آیت الله سید علیرضا عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اشاره کرد و گفت: حدود ۷۰ درصد مدیران دستگاه های اجرایی استان در این جلسات شرکت می‌کنند.
,
 
,
وی خاطرنشان کرد: به یک هزار نفر نیز آموزش‌های امر به معروف و نهی از منکر داده شده و جهت حضور در مراکز مورد نظر جهت امر به معروف و نهی از منکر سازماندهی شدند.
,
 
,
فرمانده سپاه شهرستان بیرجند گفت: مهمترین عامل در بقای انقلاب اسلامی و رسیدن به جامعه اسلامی و فراهم سازی تمدن نوین اسلامی اجرایی کردن امر به معروف و نهی از منکر است.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه