اخبار داغ

نماینده کرج در مجلس از حضور در انتخابات انصراف داد

نماینده کرج در مجلس از حضور در انتخابات انصراف داد
نماینده سابق کرج در مجلس شورای اسلامی که برای حضور در انتخابات مجلس یازدهم مورد تائید شورای نگهبان قرار گرفته بود با انتشار بیانیه ای از حضور در انتخابات پیش رو انصراف داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، رشید جلالی نماینده سابق کرج در مجلس شورای اسلامی که برای حضور در انتخابات مجلس یازدهم مورد تائید شورای نگهبان قرار گرفته یود با انتشار بیانیه ای از حضور در انتخابات پیش رو انصراف داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک, تیتریک,

در بیانیه رشید جلالی آمده است؛ 

,
با حمد الهی ضمن تشکر از شورای محترم نگهبان و هیات محترم نآرت و عزیزان در هیات اجرایی
,
بدین وسیله با اعلام انصراف، بار مسئولیت کناره گیری خویش را به دوش کشیده، فعالیت انتخاباتی را متوقف و از همه عزیزان و بزرگوارانی که اعتماد و محبت خویش را نثار اینجانب نموده و زحماتی را در این فرایند متحمل شدند تشکر و قدردانی می نمایم. 
,
 
,
رجاء واثق دارم به لطف خداوند متعال و بصیرت مردم شریف و مومن کشورمان، انتخاباتی پرشور و با حضور همه جابه آحاد مردم برگزار و مجلسی در تراز نظام مقدس جمهوری اسلامی تشکیل و رو به سوی افقی روشن حرکت خواهیم کرد. 
,
 
,
بدیهی است در یاری دیگر دوستان در صحنه حضور داشته و این سرباز کوچک تا آخرین نفس پای آرمان های انقلاب عظیم اسلامی جانفشانی خواهم کرد. والسلام – رشید جلالی 
,
 
,
شایان ذکر است در دو مرکز حوزه انتخابیه کرج، فردیس و اشتهارد و ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان ۱۲۹ نفر توسط شورای نگهبان تایید صلاحیت شده اند که از این تعداد ۱۰۸ نفر مربوط به حوزه انتخابیه کرج، فردیس و اشتهارد و ۲۱ نفر مربوط به حوزه انتخابیه ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان است.
,
 
,
 
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه