اخبار داغ

فرمانده کل سپاه پاسداران حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی:

خفقان و ظلم دوران ستم شاهی برای نسل جوان تبیین شود/ حضور مردم در انتخابات مهم و ضروری است

خفقان و ظلم دوران ستم شاهی برای نسل جوان تبیین شود/ حضور مردم در انتخابات مهم و ضروری است
فرمانده کل سپاه پاسداران حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران در مدت چهل و یک سال گذشته، گفت: تبیین دوران ظلم ستم شاهی و خفقان برای بالابردن درک نسل جوان قابل توجه قرار گیرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصر اترک، سردار ابوالقاسم چمن، فرمانده کل سپاه پاسداران حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی پیش از ظهر امروز در روستای چهاربید بخش شوقان از شهرستان جاجرم با اشاره به اینکه کشوردر آغاز بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی قرار دارد، اظهار داشت: برای عبور از پیچ تاریخی بزرگ در آغاز گام دوم انقلاب باید بصیرت را چراغ راه قرار داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر اترک، ,

وی با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران در مدت چهل و یک سال گذشته، ادامه داد: تبیین دوران ظلم ستم شاهی، دیکتاتوری و خفقان برای بالابردن درک نسل جوان وظیفه کسانی است که با تمام وجود آن روزها را درک کردند.

,

فرمانده سپاه حضرت جواد الائمه (ع) استان خراسان شمالی اضافه کرد: انقلاب اسلامی ایران با وجود تمامی تحریم ها و مشکلات موجود در جامعه با ایستادگی و مقاومت علیه استکبار ایستاده است و کوتاه نخواهد آمد.

,

وی با بیان اینکه در سالهای پیش از پیروزی انقلاب اسلامی ایران کشور در وضعیت خیلی ضعیفی از لحاظ اقتصادی به سر می برد و تمامی مواد اولیه از خارج کشور تامین می شد، گفت: امید به آینده همراه با مقاومت شکوفایی انقلاب اسلامی را رقم زد.

,

فرمانده سپاه حضرت جواد الائمه (ع) استان خراسان شمالی افزود: اولین نکته که در خصوص انقلاب اسلامی مورد توجه واقع شد، سرنگونی نظام دیکتاتوری و جایگزینی نظام مردم سالاری دینی بود، که مردم سرنوشت شان را خودشان رقم بزنند.

,

سردارچمن به اهمیت حضور در پای صندوق های رای و انتخاب آگاهانه درآستانه چهل و دومین سال از آغاز عمر با برکت انقلاب را مهم و ضروری خواند و گفت: در زمان فعلی کشورایران کسی که پای صندوق های رای حضور پیدا نکند درواقع همانند سرباز فراری دوران جنگ تحمیلی است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه