اخبار داغ

فرماندار شهرستان مانه و سملقان خبر داد؛

افتتاح ۸۲ طرح در مانه و سملقان به مناسبت دهه فجر ۹۸ / افتتاح ۱۱۰ واحد مسکن روستایی

افتتاح ۸۲ طرح در مانه و سملقان به مناسبت دهه فجر ۹۸ / افتتاح ۱۱۰ واحد مسکن روستایی
فرماندار مانه و سملقان گفت: به مناسبت چهل و یکمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، ۸۲ طرح با ۵۲۳ میلیارد و ۸۸۰ میلیون ریال اعتبار به صورت متمرکز در شهرستان مانه و سملقان افتتاح شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصراترک، محمودرضا معموری فرماندار مانه و سملقان، صبح امروز  در نشست شورای اداری که با محوریت افتتاح طرح های دهه فجر برگزار شد، اظهار کرد: ۸۲ طرح دولتی و خصوصی در دهه مبارک فجر با اعتباری بالغ بر ۵۲۳ میلیارد و ۸۸۰ میلیون ریال در شهرستان مانه و سملقان افتتاح شد که از این تعداد، هفت طرح خصوصی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصراترک,

 معموری، اظهار کرد: احداث ۱۰ کیلومتر از باند محور بجنورد به جنگل گلستان، ایجاد و توسعه شبکه جمع آوری فاضلاب به طول ۸۵۰ متر از جمله این طرح ها است.

,

فرماندار مانه و سملقان افزود: اصلاح شبکه برق رسانی، افتتاح ۱۱۰ واحد مسکن روستایی، آبرسانی به چندین روستا و اجرای شبکه آبیاری نوین از دیگر طرح های شاخص بهره برداری شده امروز است.

,

در ادامه جلسه حجت الاسلام احمدزاده امام جمعه مرکز شهرستان، با اشاره به پیشرفت های چشمگیر کشور در دوره جمهوری اسلامی نسبت به قبل از انقلاب، گفت: انقلاب می خواهد نیازهای جامعه را به صورت متوازن به مردم بدهد.

,

وی با اشاره به امنیت بی بدیل کشور در منطقه، خاطرنشان کرد: نیروهای مسلح با جانفشانی و فداکاری، این امنیت را در کشور و منطقه برقرار کرده اند.

,

امام جمعه شهر آشخانه در پایان با بیان اینکه عدالت یکی از نیازهای جامعه است، تصریح کرد: قبل از انقلاب اسلامی روستاها از امکانات رفاهی مثل برق و گاز برخوردار نبودند اما امروز به برکت انقلاب اسلامی، کلیه امکانات به دوردست ترین روستاها نیز رسیده است.

,

انتهای پیام / قاسمی

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه