اخبار داغ

معاون توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور در اشتهارد:

22 هزار و 500 پروژه همزمان با دهه فجر در کشور افتتاح می‌شود

22 هزار و 500 پروژه همزمان با دهه فجر در کشور افتتاح می‌شود
مهدی جمالی نژاد گفت: سرمایه گذاری افراد در بخش های خصوصی به واسطه انجام امور زیربنایی و زیرساختی اقدامی قابل تقدیر است و قطار به ثمر رسیدن پروژه های عمرانی و صنعتی کشور به خوبی پیش می رود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، معاون توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور امروز چهارشنبه در آئین آغاز عملیات عمرانی واحدهای صنعتی شهرک صنعتی کوثر که در شهرستان اشتهارد برگزار شد، به افتتاح 305 پروژه دولتی مرتبط با دهه فجر در این استان خبر داد و گفت: برای بهره برداری از این پروژه ها اعتباری بالغ بر 2 هزار و 200 میلیارد تومان مورد نیاز است. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک, تیتریک,
مهدی جمالی نژاد به رشد 74 درصدی افتتاح پروژه های عمرانی در کشور نسبت به سال گذشته و افتتاح 22 هزار و 500 پروژه در دهه فجر اشاره کرد و افزود: این رقم رشد در استان البرز 500 درصد بوده و در دهه فجرِ امسال 110 طرح مرتبط با بخش خصوصی نیز با اعتبار 989 میلیارد تومان افتتاح خواهد شد. 
,
 
,
وی به نقش بهره برداری از پروژه ها در بهبود اقتصاد اشاره کرد و اظهار داشت: سرمایه گذاری افراد در بخش های خصوصی به واسطه انجام امور زیربنایی و زیرساختی اقدامی قابل تقدیر است و قطار به ثمر رسیدن پروژه های عمرانی و صنعتی به خوبی پیش می رود، البته این روند در قالب طرح های صنعتی – تولیدی در استان البرز نیز دنبال می شود. 
,
 
,
معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور در خاتمه جمع پروژه های دولتی و خصوصی که آغاز عملیات اجرایی آنها در دهه فجر در دستور کار است را جمعا 415 پروژه دانست و تصریح کرد: اعتبار این پروژه‌ ها ۳ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان خواهد بود. 
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه