اخبار داغ

مسئول بسیج سازندگی خراسان‌جنوبی مطرح کرد؛

توزیع ۵۰۰ بسته لوازم التحریر و 30 سری جهیزیه در مناطق محروم خراسان جنوبی

توزیع ۵۰۰ بسته لوازم التحریر و 30 سری جهیزیه در  مناطق محروم خراسان جنوبی
هنری گفت: با مساعدت معاونت محرومیت زدایی قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص) تعداد ۵۰۰ بسته کمک آموزشی و لوازم التحریر و ۵۰۰ عدد کوله پشتی در مجموع به ارزش ریالی ۸۰ میلیون تومان بین مناطق محروم استان توزیع شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، مهدی هنری مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی در جمع خبرنگاران، بیان کرد: یکی از ظرفیت‌های قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص) سپاه ،خدمت رسانی و برنامه‌های محرومیت زدایی در حاشیه پروژه‌های در حال اجرا است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان،,
 
,
وی افزود: با توجه به عدم حضور موسسات مرتبط با قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص) سپاه در استان پیگیری‌های گسترده ای جهت حضور قرارگاه در استان و همچنین رایزنی جهت استفاده از ظرفیت محرومیت زدایی قرارگاه در استان انجام گرفته است.
,
 
,
مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی بیان کرد: با مساعدت معاونت محرومیت زدایی قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص) تعداد ۵۰۰ بسته کمک آموزشی و لوازم التحریر و ۵۰۰ عدد کوله پشتی در مجموع به ارزش ریالی ۸۰ میلیون تومان در اختیار استان قرار گرفت و طی دهه مبارک فجر در بین مناطق محروم استان توزیع شد. 
,
 
,
هنری عنوان کرد: تاکنون از ظرفیت قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص) سپاه در بحث توزیع جهیزیه نیز در یک سال اخیر استفاده شده و تعداد ۳۰ سری جهیزیه به ارزش ریالی ۳۶۰ میلیون تومان به زوج‌های مناطق محروم استان اهدا شده است.
,
 
,
وی اظهار کرد: با تعاملات صورت گرفته با قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص) سپاه انشاالله در سال آینده نیز علاوه بر اقدامات مذکور در زمینه کمک به راه‌اندازی کارگاه‌های اشتغال تجمیعی و اشتغال‌زایی نیز از ظرفیت قرارگاه‌خاتم استفاده خواهد شد.
,
 
,
مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی گفت: همچنین قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص) با تخصیص اعتباری بیش از ۱۰۰ میلیون تومان جهت ترمیم و تکمیل مدارس شهرستان درمیان، ترمیم تعداد ۲ مدرسه در روستاهای نگینان و منند این شهرستان به ارزش ۵۵ میلیون تومان مساعدت کرده که به بهره برداری رسید.
,
 
,
هنری خاطرنشان کرد: همزمان با مراسم افتتاحیه این دو مدرسه ۱۲ سری لوازم ورزشی از جمله میز پینگ پنگ،فوتبال دستی،توپ فوتبال و والیبال با ارزش ۲ میلیون تومان اهدا شد.در این بین کف سازی مدرسه منصور آباد با اعتبار ۲۰ میلیون تومان از امروز آغاز شده است.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه