اخبار داغ

اسکوچیچ غایب بزرگ فولاد شهر/ رادولوویچ به دنبال دومین برد

اسکوچیچ غایب بزرگ فولاد شهر/ رادولوویچ به دنبال دومین برد
جدایی اسکوچیچ از این تیم و پست اینستاگرامی این مربی شایعات حضور این مربی برای نیمکت سپاهان را در صورت انتخاب قلعه‌نویی به‌عنوان مربی داغ کرده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از صاحب نیوز؛ در ادامه بازی های لیگ برتر و در هفته نوزدهم روز جمعه 18 بهمن ماه تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان در ورزشگاه فولادشهر میزبان تیم صنعت‌ نفت آبادان است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز؛,

تیم ذوب آهن که بعد از حضور رادولوویچ در دو بازی خود یک برد و یک باخت به دست آورده و از لحاظ تیمی و خصوصاً در کار دفاعی عملکرد بهتری پیدا کرده  و امید را برای هوادارن این تیم برای کسب جایگاه بهتر در لیگ نوزدهم زنده کرده است.

,

ذوبی‌ها در حالی آماده نبرد با صنعت‌ نفت می‌شوند که در 18 هفته گذشته 4 برد، 6 تساوی و 8 شکست کسب کرده و با 18 امتیاز در رده دوازدهم جدول جای دارند اما در مقابل صنعت نفت خود را در نیمه بالای جدول و در جمع مدعیان قرار داده و هم اکنون در رده ششم با 30 امتیاز قرار دارد.

,

شاید داغ ترین خبر قبل از این بازی جدایی دراگان اسکوچیچ از صنعت‌ نفت بود، که روز گذشته قطعی شد تا این تیم عملاً بدون سرمربی و تحت هدایت موقت بهنام سراج به مصاف ذوب‌آهن بیاید تا شرایط برای سبزپوشان برای کسب پیروزی هموارتر باشد.

,

جدایی اسکوچیچ از این تیم و پست اینستگرامی این مربی شایعات حضور این مربی برای نیمکت سپاهان را در صورت انتخاب قلعه نویی به عنوان مربی داغ کرده است.

,

محرومان و مصدومان:

,

هر دو تیم برای این دیدار بازیکن محرومی نداشته و با ترکیب کامل به میدان می‌روند، اما ذوب‌آهن محمدرضا عباسی را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه