اخبار داغ

مدیر سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری آذربایجان غربی:

بهمن ماه برای ما مردم ایران یادآور طنین پیروزی و آزادی است

بهمن ماه برای ما مردم ایران یادآور طنین پیروزی و آزادی است
رئیس سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری آذربایجان غربی گفت: بهمن ماه یادآور طنین پیروزی و آزادی است.انقلاب اسلامی ایران، متعلق به همه مردم است و خود این ملت هم پاسدار انقلاب بوده و هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رضا پناهی امروز در نشست بسیج و روشنگری که به مناسبت ایام الله دهه فجر، با حضور اساتید برجسته دانشگاه،اعضای کارگروهای تخصصی و اعضای فعال سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری آذربایجان غربی که در سالن جلسات این سازمان برگزار شد،اظهار کرد: بهمن‌ماه برای ما مردم ایران یادآور طنین پیروزی و آزادی است و هرسال با اقدامات رژیم‌های استکباری در جهان، اهمیت این رویداد بزرگ بیشتر حس می شود. بویژه امسال که با تشریح تحریم‌های ظالمانه و اقدامات ضدانسانی از جمله شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی و همرزمان ایشان همراه بود که همین امر باعث اتحاد بیش از پیش ملت ایران پس از گذشت ۴۱سال از آن واقعة تاریخی شده است.

وی افزود: دهه‌ی فجر، نقطه‌ی عطفی مهم در تاریخ معاصر جهان به‌ حساب می‌آید، چرا که باعث شکل‌ گیری گفتمان انقلاب اسلامی و نشر آن به سایر ملت ‌های آزادی خواه شد،‌ بنابراین  پرداختن به دهه‌ی فجر در حقیقت، بزرگداشتِ اوج کرامت و عزت جامعه و انسان بر مبنای آموزه‌ های حیات‌ بخش اسلام است.

رئیس سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری آذربایجان غربی  مردمی بودن را مهمترین تمایز انقلاب اسلامی ایران با سایر انقلاب ها دانست و ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران بر پایه اسلام و با همراهی مردم شکل گرفت که در نوع خود شاخص و بی نظیر بود و تاکنون در هر سال شاهد خدمات این انقلاب برای مردم در حوزه های مختلف و تاثیرگذاری آن در سایر کشورها هستیم.

 پناهی تاکید کرد: دهه فجر انقلاب اسلامی ایران فرصت بیان دستاوردهای انقلاب به نسل جدید است و کارگروهای تخصصی در این ایام با اجرای برنامه های مختلف دستاوردهای انقلاب در حوزه عمران و معماری به جامعه و نسل جدید انتقال دهند.

 وی بر برگزاری هر چا باشکوه تر برنامه های دهه فجر تاکید و بیان کرد: ۲۲ بهمن ماه باید با شکوه باشد، زیرا ۲۲ بهمن ماه نشانی از پشتیبانی مردم از انقلاب اسلامی به شمار می رود.  

رئیس سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری آذربایجان غربی  با اشاره به اینکه، انقلاب اسلامی ایران، انقلابی فراجناحی و متعلق به همه مردم است، خاطر نشان کرد: انقلاب اسلامی ایران با پشتیبانی مردم می تواند در همه عرصه ها حضور یابد و به موفقیت دست یابد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه