اخبار داغ

رئیس دفتر رئیس جمهور مطرح کرد؛

حل بخش زیادی از مشکلات با ارز حاصل از صادرات غیرنفتی/لایحه آزادسازی سهام عدالت به مجلس ارسال شد

حل بخش زیادی از مشکلات با ارز حاصل از صادرات غیرنفتی/لایحه آزادسازی سهام عدالت به مجلس ارسال شد
رئیس دفتر رئیس جمهور با اشاره به اهمیت موضوع صادرات غیرنفتی با توجه به شرایط سخت تحریم فروش نفت کشور، گفت: با استفاده از ارز حاصل از صادرات غیرنفتی می‌توانیم بخش زیادی از مشکلات را حل کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، محمود واعظی، رئیس دفتر رئیس جمهوری چهارشنبه شب با هدف شرکت در مراسم افتتاح طرح‌های کشاورزی ، نشست با فعالان اقتصادی و کارآفرینان استان و حضور در جلسه شورای اداری مازندران از طریق فرودگاه دشت‌ ناز ساری وارد مازندران شد. ‎ ‎

شرکت در نشست هم اندیشی با فعالان و کارآفرینان استان، شرکت در مراسم افتتاح طرح های کشاورزی، بازدید از صنایع چوب و کاغذ مازندران و بررسی مشکلات و موانع این واحد و شرکت در جلسه شورای اداری مازندران از جمله اهداف سفر  رییس دفتر رییس جمهوری به استان مازندران است.

واعظی چهارشنبه شب در نشست با فعالان اقتصادی مازندران که در استانداری برگزار شد، اظهار کرد: باید در خدمت توسعه مازندران سبز با داشتن مردم فهیم و کوشا باشیم.

وی تصریح کرد: باید بتوانیم با تلاش و کوشش بیشتر و فراهم کردن زمینه فعالیت و تولید بیشتر برای کارآفرینان و تولیدکنندگان، به  حرکت رو به رشد و تولید خود ادامه دهیم.

این مسئول با بیان اینکه فعالیت‌ها در استان مازندران باید به گونه‌ای باشد که زنجیره تولید کامل شود، گفت: وضعیت تولید محصولات کشاورزی و آبزیان در استان خوب است و باید به گونه‌ای فعالیت کنید که ارزش افزوده تولید در خود استان دیده شود.

رئیس دفتر رئیس جمهور با بیان اینکه دولت به هیچ عنوان با شرایط دو نرخی برای هیچ کالایی موافق نیست، گفت: در شرایط امروز چاره‌ای جز این نداریم تا برای جلوگیری از وارد شدن فشار بیشتر به اقشار آسیب‌پذیر توازن بازار را حفظ کنیم.

وی خاطرنشان کرد: دولت برای صادرات، ارز 4200 تومانی پرداخت نمی‌کند بلکه این ارز برای تامین مایحتاج مردم اختصاص خواهد یافت.

واعظی ظرفیت گردشگری در استان را بسیار بالا توصیف کرد و گفت: امروز باید از اقتصاد سنتی به سمت اقتصاد دانش‌بنیان حرکت کنیم، ما در دولت بسترسازی می‌کنیم و زیرساخت را برای این مهم آماده می‌کنیم، شما هم باید تلاش کنید با حرکت به سمت اقتصاد دانش‌بنیان شرایط اقتصادی و تولید را بهبود ببخشید.

رئیس دفتر رئیس جمهور در ادامه با اشاره به اهمیت موضوع صادرات غیرنفتی با توجه به شرایط سخت تحریم فروش نفت کشور، گفت: با استفاده از ارز حاصل از صادرات غیرنفتی می‌توانیم بخش زیادی از مشکلات را حل کنیم.

وی در بخش دیگری به آزاد سهام عدالت اشاره کرد و گفت: سیاست دولت بر این است تا سهام عدالت آزاد شود و کسانی که سهام دارند بتوانند سهام خود بفروش برسانند.

واعظی افزود: لایحه آزاد سازی سهام عدالت در دولت تصویب و برای مجلس شورای اسلامی ارسال شده است.

رئیس دفتر ریاست جمهور بابیان اینکه سال آینده رئیس جمهور به مازندران سفر می کند ، گفت: مقدمات سفر با استاندار مازندران در نهاد ریاست جمهوری آغاز شده است و تا پایان امسال هم یک نشستی با حضور مدیران عامل های بانک های مختلف در مازندران برگزار می شود.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه