اخبار داغ

انیمیشن «خط سرخ شهادت» برترین اثر پنجمین سوگواره مهر محرم شد +فیلم

انیمیشن «خط سرخ شهادت» برترین اثر پنجمین سوگواره مهر محرم شد +فیلم
آثار برتر دوازدهمین سوگواره ملی عکس و پنجمین مسابقه بین‌المللی رسانه‌های دیجیتال مهر محرم شامگاه چهارشنبه در فرهنگسرای کومش شهر سمنان معرفی و تجلیل شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛آثار برتر دوازدهمین سوگواره ملی عکس و پنجمین مسابقه بین‌المللی رسانه‌های دیجیتال مهر محرم شامگاه چهارشنبه در فرهنگسرای کومش شهر سمنان معرفی و تجلیل شدند.

دبیر سوگواره مهر محرم در حاشیه مراسم اختتامیه ابراز داشت: پس از دریافت هشت هزار و ۲۲۸ اثر دریافتی از ۲۷ کشور جهان، بیش از ۱۰۰ اثر منتخب هیات داوران، از جمهوری اسلامی ایران و کشورهای عراق، افغانستان، هندوستان، انگلستان و بحرین ، برگزیدگان بخش های مختلف این جشنواره معرفی و تجلیل شدند ، در بخش هنرهای دیجیتال انیمیشن تلفیقی خط سرخ شهادت با روایت جذاب هنری و ترکیب وقایع روز عاشورا و دفاع مقدس موفق شد عنوان رتبه نخست این بخش را به خود اختصاص دهد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,


انیمیشن خط سرخ شهادت به کارگردانی رسول گورکانی محصول مرکز متنا سازمان فضای مجازی بسیج پیش از این و همزمان با ایام سوگواری ماه محرم رونمایی و منتشر شد.

,
,


پیش از این و در دوره گذشته این جشنواره بازی رایانه ای سفیر عشق ، دیگر محصول مرکز متنا سازمان فضای مجازی بسیج نیز موفق به کسب اثر برگزیده این جشنواره شده بود.

,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه