اخبار داغ

حضور وزیر صمت به استان چهارمحال و بختیاری با هدف بررسی مشکلات تولیدکنندگان

حضور وزیر صمت به استان چهارمحال و بختیاری با هدف بررسی مشکلات تولیدکنندگان
وزیر صمت هدف خود از سفر به استان چهارمحال و بختیاری را بررسی مشکلات تولیدکنندگان، صنعت‌گران، معدن‌کاران و اصناف و همچنین هم اندیشی با فعالان اقتصادی عنوان کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  جهانبین‌نیوز ؛ رضا رحمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت با سفر خود به استان چهارمحال و بختیاری شامگاه چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در این سفر دو روزه مشکلات تولیدکنندگان، صنعت‌گران، معدن‌کاران و اصناف از نزدیک بررسی می شود .

وزیر صنعت، معدن و تجارت با اعلام افتتاح و کلنگ‌زنی چندین پروژه در چهارمحال و بختیاری تشریح کرد: پتانسیل‌های قابل سرمایه‌گذاری در این سفر بصورت کارشناسی و علمی مورد بررسی و جمع‌بندی قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به حضور معاونان وزارتخانه صنعت، معدن و تجارت توضیح داد: معاونان در حوزه‌های خود مثل معادن، صنایع وابسته به کشاورزی، آب و صنایع مرتبط و... که برای چهارمحال و بختیاری مزیت خواهند داشت تصمیماتی اتخاذ خواهدشد.

رحمانی ضمن اینکه مهم‌ترین هدف وزارت صنعت، معدن و تجارت رونق تولید است، اظهار کرد: دیگر اهداف این سفر دوروزه هم‌اندیشی با فعالان اقتصادی، صنعتگران، معدن‌کاران و اصناف چهارمحال و بختیاری و... است.

انتهای‌پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین‌نیوز,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه