اخبار داغ

فرمانده سپاه شهرستان کبودرآهنگ:

اعزام بیش از ۱۱۰۰ دانش آموز به اردوهای راهیان نور

اعزام بیش از ۱۱۰۰ دانش آموز به اردوهای راهیان نور
سرهنگ محمود بداغی از اعزام بیش از ۱۱۰۰ دانش آموز دختر و پسر در قالب کاروان های راهیان نور خبر داد و گفت: صبح امروز بیش از ۳۸۰ نفر دانش آموز پسر به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فرمانده سپاه شهرستان کبودرآهنگ در گفتگو با خبرنگار عصر همدان؛ با اشاره به اهداف کاروان های راهیان نور اظهار کرد: اصلی هدف برای اعزام دانش آموزان به مناطق عملیاتی آشنایی این قشر با سیره شهدای هشت سال دفاع مقدس است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان, .,

وی با اشاره به دور جدید اعزام های کاروان های راهیان نور افزود: صبح امروز بیش از ۳۸۰ نفر دانش آموز پسر در قالب ۸ اتوبوس به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.

, .,

بداغی با اشاره به مناطق عملیاتی مورد بازدید این کاروان اضافه کرد: این کاروان ها به مدت ۴ روز از یادمان های شهدای فتح المبین، شلمچه، والفجر ۸، اروندکنار، مسجد جامع خرمشهر،علقمه و یادمان شهدای هویزه بازدید خواهند کرد.

, .,

فرمانده سپاه شهرستان کبودرآهنگ در خصوص تعداد نفرات اعزامی این کاروان ها در سال جاری بیان کرد: از ابتدای سال جاری بیش از ۱۱۰۰ دانش آموز پسر و دختر به مناطق عملیاتی جنوب و غرب کشور اعزام شده اند.

, .,

وی در پایان لازمه استمرار مکتب شهادت را ترویج و زنده نگه داشتن یاد شهدا دانست و خاطر نشان کرد: اردوهای راهیان نور احیا کننده فرهنگ شهادت، مقاومت و گفتمان انقلاب اسلامی است.

, .,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه