اخبار داغ

گزارش؛

بازی انتخابات در دهه فجر/ پای شوآف های تبلیغاتی به مراسمات بازشد

بازی انتخابات در دهه فجر/ پای شوآف های تبلیغاتی به مراسمات بازشد
درایام دهه فجر شایسته است برنامه های این دهه وتبیین دستاوردهای پیروزی انقلاب اسلامی پیگیری شود و وارد بازی های انتخاباتی نشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از ایلام بیدار، دهه فجر وپیروزی انقلاب  یکی از بزرگترین رویدادهای دنیا است که این فرصت را فراهم آورد تا مسئولین نظام در کنار مردم حرکت کنند وآلام های مردم را درمان کنند.
انقلاب اسلامی با پیشرفت های زیادی در حوزه های مختلف همراه بوده است که هرساله براین پیشرفت ها افزوده می شود وایران اسلامی را به قله های پیشرفت نزدیک کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ایلام بیدار, ایلام بیدار,
,

در دهه فجر باید دستاوردهای انقلاب اسلامی تبیین شده و برای نسل های آینده بازگو شود ، همچنین پیمان مسئولین با آرمان های انقلاب محکم تر شده وسال آینده با قدرت بیشتری مسئولیت های خودشان را دنبال کرده وپروژه های عمرانی واقتصادی و... را به عرصه عمل و حل مشکلات مردم بپردازند.

,

انتخابات یکی از موارد مهمی است که در نظام جمهوری اسلامی ایران دارای اهمیت ویژه ای از این رو باید فضای انتخابات سالم وبوده و رقابت ها دریک فضای سالم باشد.

,

امسال هم شاهد انتخابات مجلس شورای اسلامی هستیم که از همین الان دغدغه کاندیداها واحزاب برای فرستادن نماینده به مجلس شروع شده است.

,

در حال حاضر درایام دهه فجر هستیم که مردم چهل ویکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را جشن می گیرند و همه می دانند که در طول این سال ها دشمنان داخلی وخارجی چه توطئه هایی برای براندازی نظام اسلامی انجام نداده اند.

,

متاسفانه با نزدیک تر شدن به انتخابات شوآف های تبلیغاتی از سوی کاندیداها شروع شده وکار به احزاب وبرنامه های مسئولین هم کشیده که نیم نگاهی به نماینده مورد نظر دارند.

,

این موضوع در واقع باعث آزار مردم می شود که چرا دراین ایام به جای مردم به فکر نماینده مورد نظر هستند و برخی مراسمات بدین گونه وارد فضای انتخابات می شود.

,

البته انتخابات هم مهم است ولی در ایام دهه فجر باید مانند رول سال های گذشته برنامه های متنوع برگزار شده ودستاوردها در اختیار مردم گذاشته شود ولی گویا امسال از آن برنامه ها خبری نیست.

,

شایسته است که درایام دهه فجر به فکرتبیین دستاوردهای پیروزی انقلاب برای زمینه سازی حضور مردم  در انتخابات بود ولی این ایام را وارد فضای انتخابات و شوآف های تبلیغاتی نکرد.
 
انتهای پیام/

,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه