اخبار داغ

استاندار ایلام :

دستور ایجاد مرز هلاله شمالی صادر شد

دستور ایجاد مرز هلاله شمالی صادر شد
استاندار ایلام گفت: زمینه برای ایجاد بازارچه هلاله شمالی نیز با توجه به دستور معاون اول رییس جمهوری مبنی بر ایجاد و راه اندازی مرز هلاله شمالی فراهم است و زیرساخت های این مرز نیز در حال احداث و ایجاد است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از ایلام بیدار، "قاسم سلیمانی"، استاندار ایلام شامگاه چهارشنبه در نشست ستاد اقتصاد مقاومتی استان ایلام اظهار کرد: راه اندازی بازارچه های چیلات، چنگوله و هلاله شمالی در اولویت قرار دارد و باید از منابع مختلف ازجمله اربعین، بحران، منابع داخلی و مرزی برای تحقق این موضوع استفاده شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ایلام بیدار, ایلام بیدار,

وی به رشد ۳۴ درصدی اعتبارات اربعین اشاره کرد و افزود: در بودجه سال ۹۹ اعتبارات اربعین به ۸۲ میلیارد تومان افزایش یافته است و طرح ها و زیرساخت های متعددی در مرز مهران شکل گرفته و باید قبل از اربعین سال آینده طرح های در دست اقدام تکمیل شود.

,

سلیمانی دشتکی با اشاره به وضعیت مالی کشور در پروژه های اقتصاد مقاومتی سال ۹۸ یادآور شد: پروژه های دارای ضرورت و اولویت اجرا باید در دستور کار تکمیل و اجرا قراربگیرند و دستگاه های مجری آن طرح ها نیز برای تسریع در روند کار اعتباراتی را برای آن پروژه ها تخصیص دهند.

,

وی اضافه کرد: مدیران معتقد به خدمتگذاری باید در عمل خدمتگذاری به مردم را  ثابت کنند و از راه ها و روش های قانونی کار موانع کار مردم را برطرف و خواسته های آنها را تا حد امکان محقق سازند راه بیاندازند و در صورت مانع تراشی از سوی زیرمجموعه ها با آنها برخورد قاطع کنند.

,

استاندار ایلام با اعلام رضایت از عملکرد مدیران دستگاه های اجرایی استان ایلام گفت: بعضی از مدیران مشتاقانه دنبال راه اندازی کار و تحقق خواسته های مردم هستند و در این راه پیش قدم می شوند اما برعکس برخی مدیران نیز با تنگ نظری در تصمیمات خود مانع خدمت رسانی به مردم می شوند که باید این رویه را اصلاح کنند.

,

 بر راه اندازی به موقع کار مردم و خدمت به مردم خاطر نشان کرد: اگر مردم نباشند ما هم نیستیم و باید همه تلاش کنیم سرمایه گذاری صورت گیرد، اشتغال ایجاد شود و رونق اقتصادی برای مردم شکل گیرد و مسئولین هم در این راه باید موانع را بردارند.

,

وی با اهمیت دانستن راه اندازی و خدمت رسانی مطلوب به مردم افزود: چرا که ضامن بقای انقلاب و نظام مردم هستند و باید همه مسوولان با ایجاد سرمایه گذاری و اشتغال زایی در جامعه فضای رونق اقتصادی را برای مردم فراهم کنند و موانع را بردارند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه