اخبار داغ

معاون هماهنگی سپاه انصارالرضا علیه السلام خراسان جنوبی:

انقلاب اسلامی ایران دنیا را تکان داد/ عزت و خودباوری از نتایج پیروزی انقلاب اسلامی است

انقلاب اسلامی ایران دنیا را تکان داد/ عزت و خودباوری از نتایج پیروزی انقلاب اسلامی است
برات زاده گفت: انقلاب اسلامی ایران دنیا را تکان داد و حال که ۴۱ سال از پیروزی آن گذشته روز به روز در عرصه‌های مختلف به موفقیت‌های بیشتری دست پیدا می‌کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از خاورستان، حمیدرضا برات زاده معاون هماهنگی سپاه انصارالرضا علیه السلام خراسان جنوبی پیش از ظهر امروز در جشنواره جوان سرباز گفت: ایام دهه فجر برای شما سربازانی که دوران را درک نکردید یکی از موضوعات مهمی است که باید به آن پرداخته شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان،, خاورستان،, خاورستان،,
 
,
وی افزود: بیان کارهای انجام شده که نتیجه آن پیروزی انقلاب اسلامی بود برای جوانان بسیار مهم است.
,
 
,
معاون هماهنگی سپاه انصارالرضا علیه السلام خراسان جنوبی بیان کرد: اراده خدای متعال بر این تعلق گرفته بود که حاکمیت الله در جهان گسترش یابد و انقلاب اسلامی ایران زمینه ساز این مسئله شد.
,
 
,
برات زاده عنوان کرد: در روایات آمده بود عده ای از مشرق زمین (ایران اسلامی) زمینه ساز ظهور خواهند شد لذا انقلاب اسلامی زمینه را فراهم کرد و در حال حاضر نیز شاهد اتفاقات خوبی در این زمینه هستیم.
,
 
,
وی با بیان اینکه قبل از پیروزی انقلاب اسلامی سیستم حاکم بر ایران دارای حاکمانی فاسد بود، اظهار کرد: افراد رژیم طاغوت افرادی فوق العاده وابسته و بدون فکر بودند.
,
 
,
معاون هماهنگی سپاه انصارالرضا علیه السلام خراسان جنوبی گفت: ایران دارای موقعیت استراتژیکی بود اما رژیم حاکم بر کشور بی کفایت بود و افرادی از دیگر کشورها ایران را اداره می‌کردند.
,
 
,
برات زاده با اشاره به اینکه چه کسی تحول را در کشور ایجاد کند مهم بود، تصریح کرد: نسل جوان امروز باید نقش امام خمینی (ره) در پیروزی انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری به عنوان ادامه دهنده این راه را به خوبی بدانند و در این مورد تحقیق کنند.
,
 
,
وی افزود: امام خمینی (ره) ۵۰ سال خود را آماده این حرکت عظیم که منجر به پیروزی انقلاب اسلامی شد، کرده بود و از سال ۱۳۴۲ جرقه های نوید بخش انقلاب در کشور دیده و شنیده شد.
,
 
,
معاون هماهنگی سپاه انصارالرضا علیه السلام خراسان جنوبی گفت: در آن دورانی که امام راحل (ره) خود را برای به ثمر رساندن انقلاب اسلامی آماده کرده بود بسیاری از افراد حتی مراجع تقلید آن زمان امام را همراهی نکردند و آمادگی لازم برای انقلاب اسلامی نداشتد.
,
 
,
برات زاده تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران دنیا را تکان داد و حال که ۴۱ سال از پیروزی آن گذشته روز به روز در عرصه های مختلف به موفقیت های بیشتری دست پیدا می‌کند.
,
 
,
وی اظهار کرد: ما پس از پیروزی انقلاب اسلامی به خودباوری، مدیریت جهادی و روحیه انقلابی در عرصه مختلف از جمله دفاعی، نظامی، ارزشی و بسیاری زمینه های دیگر دست پیدا کردیم.
,
 
,
معاون هماهنگی سپاه انصارالرضا علیه السلام خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: عزت دیگر مسئله ای است که کشور ایران پس از پیروزی انقلاب اسلامی به دست آورده است.
,
 
,
برات زاده به اتفاقات و فتنه هایی که پس از پیروزی انقلاب اسلامی و طی سالهای گذشته و حتی ماه گذشته در کشور به وقوع پیوست، گفت: این مشکلات همه آزمایش است و نباید تحت تاثیر القائات منفی قرار گرفت.
,
 
,
وی اظهار کرد: انقلاب اسلامی سرآغاز حکومت الله در جهان است و امام خمینی (ره) این زمینه را با تلاش مردم فراهم کرد.
,
 
,
معاون هماهنگی سپاه انصارالرضا علیه السلام خراسان جنوبی افزود: اگر گاهی شاهد وقوع برخی اتفاقات در کشور هستیم نباید در عزم و اراده ما خللی وارد شود و برخی از تندبادها ما را دچار تزلزل نکند.  
,
 
,
برات زاده تصریح کرد: حکومت اسلامی با نگاه رسیدن به حکومت الله به وجود آمده و با قدرت به پیش می‌رود.
,
 
,
وی بیان کرد: هر جایی که به خودباوری رسیدم موفق بودیم اما جاهایی که متکی بودیم به نتیجه نرسیده‌ایم.
,
 
,
معاون هماهنگی سپاه انصارالرضا علیه السلام خراسان جنوبی نقش جوانان در کشور بی نظیر دانست و گفت: جوانان در دوران انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی به خوبی وظیفه خود را انجام دادند و حال نیز شاهد نقش آفرینی بسیار خوب جوانان در کشور هستیم.
,
 
,
برات زاده با اشاره به سربازی در دوران شاه، گفت: سربازی در آن دوران حقارت محض بود. در آستانه پیروزی انقلاب و بهبوحه آمدن امام خمینی (ره) به دستور ایشان سربازان پادگانها را خالی کردند و پس از پیروزی انقلاب به درخواست امام راحل (ره) سربازان برای انجام وظیفه در حکومت اسلامی به پادگانها برگشتند و بعدها درجنگ تحمیلی شرکت کردند.
,
 
,
وی عنوان کرد: در دوران دفاع مقدس ۶۰ هزار شهید سرباز داریم که ۱۷ هزار سرباز سپاه بودند.
,
 
,
معاون هماهنگی سپاه انصارالرضا علیه السلام خراسان جنوبی بیان کرد: در حال حاضر و پس از پیروزی در هشت سال دفاع مقدس نیز باید آمادگی از نظر نیرویی را داشته باشیم.
,
 
,
برات زاده گفت: امروز شرایط سربازی، راحت شده است سرباز خودش خود را معرفی میکند و در بحث رفت و آمدهایش از نظر مرخصی مشکلی ندارد.
,
 
,
وی با اشاره به سخنی از مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه سربازان باید از بهترین دوران سربازی استفاده کنند، بیان کرد: باید نگاه شغل پشت میز نشینی را کنار گذاشت و جوانان باید برای ایجاد شغل اقدام کنند.
,
 
,
معاون هماهنگی سپاه انصارالرضا علیه السلام خراسان جنوبی اظهار کرد: امروز نگاه به سرباز نگاه دوران طاغوت نیست بلکه نگاه‌ها نگاه آرمانی و همکار بودن با سرباز است.
,
 
,
برات زاده افزود: خوشبختانه سپاه خراسان جنوبی در مورد ارزیابی‌ها در رتبه های خوبی قرار گرفته است.
,
 
,
وی عنوان کرد: سربازان باید با نگاه بلند به آینده نگری از هم اکنون برای مفید بودن در جامعه تلاش کنند.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه