اخبار داغ

معاون نیروی انسانی سپاه انصارالرضا علیه السلام خراسان جنوبی خبر داد:

تقدیر از ۲۴ سرباز برگزیده سپاه خراسان جنوبی

تقدیر از ۲۴ سرباز برگزیده سپاه خراسان جنوبی
قوسی گفت: در جشنواره جوان سرباز از ۲۴ سرباز سپاه انصارالرضا علیه السلام خراسان جنوبی در هشت محور تجلیل می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، هادی قوسی معاون نیروی انسانی سپاه انصارالرضا علیه السلام خراسان جنوبی صبح امروز در دوازدهمین جشنواره جوان سرباز اظهار کرد: امروز دوازدهمین جشنواره جوان سرباز به صورت استانی در بیرجند برگزار می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان, خاورستان, خاورستان,
 
,
وی افزود: اهداف جشنواره جوان سرباز که به نام حضرت علی اکبر (ع) مزین شده تجلیل از مقام و مقوله سرباز است.
,
 
,
معاون نیروی انسانی سپاه انصارالرضا علیه السلام خراسان جنوبی بیان کرد: در سپاه انصارالرضا علیه السلام خراسان جنوبی سربازان بسیار خوبی داریم که می‌توانند مثمر ثمر برای جامعه باشند.
,
 
,
قوسی عنوان کرد: امروز در این جشنواره از ۲۴ سرباز در هشت محور تجلیل می‌شود.
,
 
,
وی اظهار کرد: سرباز روحیه جهادی و انقلابی، سرباز اموربصیرتی و سیاسی، سرباز امور فرهنگی و آموزشی و سرباز مسئولیت پذیری و خانواده از جمله مقوله هایی است که مورد ارزیابی قرار گرفته است.
,
 
,
معاون نیروی انسانی سپاه انصارالرضا علیه السلام خراسان جنوبی گفت: یکی دیگر از مولفه های ارزیابی ما در مورد مهارت آموزی کارکنان وظیفه است. کارکنان وظیفه ای که بر اساس تدابیر مقام معظم رهبری و برنامه های ساری و جاری سال در برنامه های مهارت آموزی شرکت کردند که امروز نیز تعدادی از این سربازان در این زمینه نیز مورد تقدیر قرار میگیرند.
,
 
,
قوسی بیان کرد: جشنواره جوان سرباز هرساله در تمام بخش های نیروهای مسلح برگزار می‌شود. این جشنواره در سطح شهرستانی و استانی برگزار می‌شود که منتخبین مرحله استانی به کارگروه سطح بالاتر ستاد کل سپاه معرفی خواهند شد و بعد از آن اگر حائز رتبه شوند در جشنواره ستاد کل سپاه که فروردین ماه سال آینده برگزار خواهد شد مورد تقدیر قرار خواهند گرفت.
,
 
,
وی ادامه داد: سطح آخر سطح ستاد کل نیروهای مسلح است که با توجه به ارزیابی‌هایی که صورت خواهد گرفت تعدادی از سربازان در ستاد کل نیروهای مسلح در جشنواره جوان سرباز مورد تشویق قرار خواهند گرفت.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه