اخبار داغ

فرمانده سپاه لرستان:

عراق، یمن و بحرین به مناطق مقاومت تبدیل شده است

عراق، یمن و بحرین به مناطق مقاومت تبدیل شده است
فرمانده سپاه لرستان با بیان اینکه معامله قرن معامله نیست گفت: امام (ره) در سال 67 دستور تشکیل هسته های مقاومت داد و پس از گذشت 31 سال امروز عراق، یمن، بحرین به مناطق مقاومت تبدیل شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیرافلاک، سردار مرتضی کشکولی ظهر امروز در مراسم افتتاح مدرسه شهید فلاحی در روستای باغ گل گل انقلاب اسلامی را انقلاب نور دانست و اظهارداشت: بر اثر جنگ ۸۰ میلیون نفر غیر نظامی در جنگ جهانی دوم فوت کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک، , .,

وی افزود: معامله قرن معامله نیست در همین حقوق تجارت اولین شرط این است که تراضی و بالغ باشد و در این معامله اصلا تعامل و تراضی نیست.

, .,

فرمانده سپاه لرستان عنوان کرد: امام (ره) در سال ۶۷ دستور تشکیل هسته های مقاومت داد پس از گذشت ۳۱ سال امروز عراق، یمن، بحرین به مناطق مقاومت تبدیل شد.

, .,

سردار علیشاهی مسئول قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه لرستان نیز در این مراسم اظهار داشت: قرارگاه پیشرفت با همکاری بانک انصار و نوسازی مدارس استان سه باب مدرسه در پلدختر و معمولان سیل زده احداث کرد.

, .,

وی با بیان اینکه هر جا دولت نیاز به کمک باشد سپاه آماده همکاری است بیان کرد: این مدرسه در بازه زمانی سه ساله ساخته شد که این خدمات مرهون نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

, .,

مسئول قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه لرستان تصریح کرد: در اجرای این طرح ها کیفیت و سرعت مدنظر است به طوری که ساخت این مدرسه در بازه زمانی مصداق بارز این مسئله است.

, .,

وی گفت: یک زمان شاه برای اینکه آمریکا با ایران قهر نکند ناموس خود را هزینه برای دیدار با کارتر رئیس جمهور آمریکا کرد و امروز آمریکایی ها از هر وسیله استفاده می کند که با ایران ارتباط برقرار کند ولی از این طرف به صورت ناجوانمردانه سردار دل ها حاج قاسم به شهادت می رساند که این اوج خباثت است.

, .,

علیشاهی تصریح کرد: طرح مقام معظم رهبری این است که فلسطینیان مستقیم حکومت خود را با رای دادن انتخاب کنند.

, .,

انتهای پیام/

, /,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه