اخبار داغ

رئیس سازمان صمت استان زنجان عنوان کرد؛

احتمال ثابت ماندن قیمت نان تا پایان سال در استان زنجان/ قیمت نان در زنجان بین 225 تا 250 تومان نرخ‌گذاری می‌شود

احتمال ثابت ماندن قیمت نان تا پایان سال در استان زنجان/ قیمت نان در زنجان بین 225 تا 250 تومان نرخ‌گذاری می‌شود
رئیس سازمان صمت استان زنجان از افزایش قیمت نان طی ماه‌های آینده در استان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ناصر فغفوری در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به افزایش احتمالی قیمت نان اظهار کرد: در اکثر استانها قیمت نان افزایش یافته اما ما با همکاری اتحادیه و نانوایان هنوز افزایشی انجام ندادیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با بیان اینکه افزایش قیمت نان از مهر ماه در استان زنجان قابل اجرا بود، ابراز کرد: به خاطر اینکه قیمت نان در اکثر استانها افزایش یافته ما نیز دنبال این هستیم تا با کمترین تبعات تجدید نظری در قیمت نان داشته باشیم.

,

رئیس سازمان صمت استان زنجان با اشاره به اینکه عدم افزایش قیمت نان در کیفیت و کمیت نان تاثیرگذار است، عنوان کرد: این احتمال وجود دارد که تا پایان سال قیمت نان در همین نرخ فعلی باقی بماند.

,

وی با بیان اینکه تا 15 اسفند ماه هیچ گونه افزایش قیمتی نخواهیم داشت، گفت: این احتمال وجود که افزایش قیمت نان از اوایل اردیبهشت ماه سال آینده اعمال شود.

,

فغفوری با اشاره به اینکه استان همجوار ما قزوین قیمت نان لواش را 300 تومان کرده است، خاطرنشان کرد: اگر قیمت نان در استان زنجان افزایش یابد بین 225 تومان تا 250 خواهد بود که هنوز تصمیم گیری نشده است.

,

وی با تاکید بر اینکه افزایش قیمت نان در استان زنجان در حد معقول و کم خواهد بود، بیان کرد: استانهای همجوار قیمت نان را افزایش دادند و پایین بودن قیمت نان در استان زنجان باعث خروج نان ارزان استان به این استانها خواهد شد که باید در این زمینه نیز فکری شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه