اخبار داغ

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی:

خودی ها در میدان دشمن بازی نکنند/ مردم در بزنگاه های خطر جلوتر از مسئولین بوده اند

خودی ها در میدان دشمن بازی نکنند/ مردم در بزنگاه های خطر جلوتر از مسئولین بوده اند
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی با بیان اینکه خودی ها در اثر غفلت در میدان دشمن بازی نکنند، گفت: مردم بین کمبودها، کاستی ها، تحریم ها، تهدیدها، نارضایتی و اصل انقلاب و ولایت فقیه تفاوت قائل اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  عصراترک، ولی‌الله حیاتی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی پیش از ظهر امروز در سومین نشست ستاد دهه فجر به  اهمیت راهپیمایی 22 بهمن در چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران تاکید کرد و اظهار داشت: دشمن 41 سال برای نابودی ایران، خشکاندن ریشه انقلاب، پیشگری از نفوذ و گستره انقلاب در جهان تلاش کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل از  , عصراترک،, عصراترک،, عصراترک،,  ولی‌الله حیاتی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی پیش از ظهر امروز در سومین نشست ستاد دهه فجر به  اهمیت راهپیمایی 22 بهمن در چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران تاکید کرد و اظهار داشت: دشمن 41 سال برای نابودی ایران، خشکاندن ریشه انقلاب، پیشگری از نفوذ و گستره انقلاب در جهان تلاش کرد.,

وی با بیان اینکه در طول 41 سال از عمر انقلاب هیچ کدام از خواسته های طراحی شده دشمن به مرحله عملیاتی شدن نرسیده است، گفت: امسال سناریوی طراحی شده دشمنان کشور این است که القا کنند بین مردم و حاکمیت فاصله ایجاد شده است.

,

حیاتی افزود: خط تخریبی رسانه های دشمن براین اساس است که نارضایتی مدنی در سطح کشور وجود دارد، مردم دچار مشکلات معیشت پایه شده اند و برای انقلاب و حضور در جشن 22 بهمن انگیزه ای ندارند.

,

این مقام مسئول با بیان اینکه خودی ها در اثر غفلت در میدان دشمن بازی نکنند، یادآور شد: مردم همیشه در بزنگاه های خطر جلوتر از مسئولین بوده اند، بین کمبودها، کاستی ها، تحریم ها، تهدیدها، نارضایتی و اصل انقلاب و ولایت فقیه تفاوت قائل اند.

,

حیاتی با اشاره به اینکه در روز 22 بهمن نیز همه به عشق ایران وانقلاب حضور پیدا می کنند، اضافه کرد: مردم ایران همیشه ثابت کرده اند پای انقلاب و آرمان های امام هستند، نمونه بارز آن حضور میلیونی مردم از تمامی دیدگاه ها در تشییع جنازه سردار سپهبد شهید سلیمانی بود که با شور و شوقی وصف نشدنی به صحنه آمدند و عشقشان را نسبت به کشورشان ابراز داشتند.

,

وی خاطر نشان کرد: با توجه به بیانات مقام معظم رهبری که فرمودند اگر با ولایت فقیه و انقلاب هم مشکل دارید به عشق ایران بیایید، امنیت ایران برای هر کس ارزشمند است، وارد صحنه شود.

,

حیاتی افزود: 22 بهمن باید نشان تجلی وحدت آفرین همه گروه ها، جناح ها و تفکرات سیاسی باشد که پای صندوق های رای نیز به صحنه بیایند و بار دیگر توطئه های دشمن را محکوم کنند و قطعا این اتفاق خواهد افتاد.

,

 وی 22 بهمن را فرصت گرانبهایی خواند و گفت: باید در این زمان خدمات نظام برای مردم بازگو شود تا شیاطین نگویند در مملکت کاری صورت نگرفته است.

,

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی  ادامه داد: در شرایط فعلی کشور بیش از هر زمان دیگری زمان با هم بودن، وحدت، همدلی است، بنابراین بین دولت، مردم، رسانه، ارکان حاکمیت، هیچ اختلافی و شکافی نباید وجود داشته باشد.

,

حیاتی گفت: تمامی ارکان نظام باید محکم در کنار هم بایستند و به هدف اصلی کشور و دشمن اصلی نظام که استکبار و سران استکباری هستند، بیندیشند که ناخودآگاه در اثر غفلت در زمین دشمن بازی نکنند.

,

این مقام مسئول با اشاره به اینکه همه در یک جبهه واحد به نام نظام قرار دارند و خدمات به نام خدمات نظام جمهوری اسلامی ایران است، گفت: نباید در این شرایط کشور که نیاز به وحدت و همدلی است، گروه های حزبی و جناحی را پررنگ تر کنند و دولت که بخشی از بدنه حاکمیت و نظام است مورد هجمه قرار گیرد.

,

وی اظهار داشت: خدمات دولت را برجسته کنید، در این شرایط باید امید را در جامعه تزریق کرد، هرکس یاس، دلزدگی و دلسردی را در جامعه منتشر کند، بداند نادانسته در زمین دشمن در حال بازی کردن است.

,

حیاتی بیان داشت: دشمن می خواهد کارگزاران نظام را در اذهان مردم ضعیف جلوه دهد و نشان دهد که نظام مقدس جمهوری اسلامی کارکرد ضعیفی دارد، بنابراین همه هوشیار، بیدار و دشمن شناس باشید و به موقع عمل کنید.

,

وی در انتها خاطر نشان کرد: مردم خراسان شمالی در تمامی انتخابات گذشته بیشتر از میانگین کشوری مشارکت داشته اند، در انتخابات پیش رو نیز همین اتفاق خواهد افتاد.

,

 

,

انتهای پیام/ رحمانی  

, انتهای پیام/ رحمانی  ]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه