اخبار داغ

یک منبع آگاه در مصاحبه با صبح قزوین:

کیفرخواست معاونت سلامت اداره کل زندان‌های قزوین صادر شد

کیفرخواست معاونت سلامت اداره کل زندان‌های قزوین صادر شد
کیفرخواست معاونت سلامت اداره کل زندان‌ها توسط دادسرای عمومی انقلاب قزوین صادر شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ یک منبع آگاه در گفت‌وگو با  صبح قزوین اظهار کرد: باعنایت به قرار بازداشت صادره برای یکی از مدیران کل سابق استان به اتهام اختلاس از سوی دادسرای استان قزوین، وی براساس دستور قضایی جهت طی شدن محکومیت قضایی، آقای مدیرکل مربوطه وارد حوزه زندان چوبیندر قزوین می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح قزوین,

وی افزود: متاسفانه براساس تحقیقات و نظارت دقیق مشخص می‌شود مسئولین اداره کل زندان‌های استان قزوین طی اقدامی ناعادلانه نامبرده را وارد بند و سلول‌های زندان نمی‌کنند و فرد مجرم را تا تامین وثیقه جهت آزادی در سوئیت و محل استراحت مناسب نگهداری می‌کنند.

,

این منبع آگاه ادامه داد: خوشبختانه این اقدام ناپسندانه از دیدبان دستگاه قضایی که درشرایط کنونی تنها امید عموم جامعه است پوشیده نماند و پس از تحقیقات لازم معاون سلامت اداره کل فوق را به عنوان شخص خاطی شناسایی و برای مقام مربوطه کیفرخواست صادر می‌کند.

,

وی تصریح کرد: از مدیرکل و سیستم‌های نظارتی اداره کل زندان‌ها انتظار می‌رود تا برای اینگونه رفتارهای ناعادلانه پاسخگو باشد، زیرا مقام صدور حکم و تشخیص نوع رفتار با مجرمین، مقامات قضایی هستند نه آنها.

,

این منبع آگاه تاکید کرد: امروز شاهدیم که در جامعه تعدادی از زندانیان داخل زندان تنها برای بدهکاری‌های مالی اندک یا تصادفات جزئی به جهت عدم تمکن مالی مجبور به گذراندن دوران حبس هستند ولی اختلاس گران به جهت داشتن رابطه در استراحتگاه به سر می‌برند تا مبادا حال و هوای زندان خوشایند این عزیزان نباشد.
انتهای پیام/

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه