اخبار داغ

افزایش آمار خودکشی‌ها در نیروی هوایی آمریکا

افزایش آمار خودکشی‌ها در نیروی هوایی آمریکا
طبق گفته مقام‌های آمریکایی، میزان خودکشی پرسنل نیروی هوایی این کشور در سال ۲۰۱۹ در قیاس با سال قبل از آن ۳۳ درصد افزایش یافته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در تازه‌ترین هشدارهای پنتاگون درباره افزایش خودکشی‌های نیروهای نظامی این کشور، مقام‌های نیروی هوایی آمریکا اعلام کردند میزان خودکشی‌ها در این نیرو در سال گذشته میلادی در قیاس با سال قبل از آن ۳۳ درصد بیشتر شده است.

به گزارش شبکه «پرس‌تی‌وی»، نیروی هوایی آمریکا اعلام کرد تعداد ۱۳۷ نفر از پرسنل فعال، گارد ملی و ذخیره نیروی هوایی در سال ۲۰۱۹ با خودکشی به زندگی خودشان پایان دادند.

طبق گفته مقام‌های آمریکایی، میزان خودکشی در نیروی هوایی این کشور در سال ۲۰۱۹ میلادی در قیاس با سال قبل از آن، ۳۳ درصد افزایش یافته است. سپهبد «برایان کِلی» قائم مقام ستاد «نیروی انسانی، پرسنل و خدمات» نیروی هوایی آمریکا در این باره گفت: «خودکشی، یک معضل ملی سخت است و به راحتی راه‌حل‌های قابل شناسایی برای آن ندارد».

«لین کربی» سخنگوی نیروی هوایی آمریکا هم اعلام کرد، میزان خودکشی در سال ۲۰۱۹ بالاترین شمار خودکشی‌ها در این نیرو از زمان ثبت رسمی آنها بوده است. نیروی هوایی از سال ۲۰۰۸ در حال ثبت رسمی خودکشی اعضای پرسنل این شاخه ارتش آمریکا است.

طبق اعلام وزارت دفاع آمریکا، در سال ۲۰۱۸ حدود ۶۰ تن از پرسنل نیروی هوایی در نتیجه خودکشی جان باختند و نیروی هوایی در آن سال، در مجموع ۱۰۳ عضو نیروی هوایی را از دست داده است.

«کِیلت رایت» یکی دیگر از اعضای ارشد نیروی هوایی آمریکا با ابراز نگرانی درباره میزان بالای خودکشی در این نیرو گفت: «هم تیمی‌ها و هم قطاران ما دارند جان خودشان را می‌گیرند. ما بیشتر از اینکه در حمله دشمن (پرسنل) نیروی هوایی خودمان را از دست بدهیم، در خودکشی آنها را از دست می‌دهیم».

مقام‌های ارشد نظامی آمریکایی در ماه آگوست سال گذشته (مرداد ماه سال جاری) درباره رشد میزان خودکشی در نیروی هوایی هشدار داده بودند.

طبق یافته‌های «بنیاد آمریکایی برای ممانعت از خودکشی»، از نظر آماری میزان احتمال خودکشی مردان عضو نیروی هوایی بیشتر از خودکشی زنان است و مردان حدود ۸۰ درصد این خودکشی‌ها را انجام داده‌اند.

وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) در گزارشی که ماه سپتامبر سال گذشته میلادی (شهریورماه امسال) منتشر کرد، طی ۵ سال اخیر میزان خودکشی نیروهای نظامی این کشور رو به افزایش بوده است.

«مارک اسپر» هم به دنبال انتشار این گزارش در اظهاراتی اعلام کرد، «برخی‌ها خودکشی در بین جوانانمان را یک بیماری اپیدمی ملی می‌دانند».

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه